wastelander Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Grootte: sig format Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Ik wacht wel Mijn signature komt na de jouwe
-Matthijs- Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik wil wel tegen jou battle'n, ik zet deze in: Note: Alles is zelfgemaakt ik heb >deze< render gebruikt. Er zit zo'n kleine 3 uur werk in.
wastelander Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Okay mathijs ! Mathijs Wastelander Veel succes en laat het stemmen maar beginnen !
Froodooo Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Matthijs Dat daar bijna drie uur werk inzit wil ik best geloven, de effecten zijn allemaal heel goed gedaan. Vooral de lichtstralen vind ik heel mooi en erg goed gelukt ook, als je dat zelf kan maken ben je wel goed hoor! Alles bij elkaar zit het mooi in elkaar. Wastelander Ook een leuke, dat donkere mannetje erin staat wel leuk zo, in het donker. De tekst vind ik wat minder, nouja, de letter bedoel ik. Het lettertype staat me niet helemaal aan, en het valt me te veel op ten opzichte van de rest van de Sig. Voor de rest is het een leuke. In deze battle gaat mijn stem toch naar Matthijs, de effecten daar vind ik toch een stukje mooier. Nog veel succes allebei!
kristof01 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar: Wastelander Omdat: Ik vind dat -Matthijs- zijn sig. iets te "Kijk naar het vogeltje-8ig" is. En wastelander best wel een coole sig. man! grtzzz kristof01 >>> Door .Levi.: Bedankt voor je stem, alleen er mogen geen spoilers worden gebruikt bij het stemmen. Dit staat overigens ook in de regels. (Regel: Stem duidelijk en zonder Spoilers, doe je dat toch kan je een PB verwachten.) Ik stuur je nu even geen pb, ik zet het maar onder je tekst. Als je dit gelezen hebt mag je dit weghalen, alleen neem ik aan dat je het voor de volgende keer gewoon weet. <<< Bewerkt: 30 september 2006 door .Levi.
-Matthijs- Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Omdat: Ik vind dat -Matthijs- zijn sig. iets te "Kijk naar het vogeltje-8ig" is. Sorry, ik snap die even niet? In ieder geval, bijna 120 bekijkers en nog maar 2 stemmen? Komaan mensen, wij bijten niet. ----------- @ Slydiver, er zit wel een border omheen, de effecten achter de render, moeten de explosion voorstellen. En de vuist hoort bij de render, ik stoor me er niet aan.. Bewerkt: 1 oktober 2006 door -Matthijs-
Slydiver Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Wastelander: + punten: Mooie render, Kleuren passen goed bij elkaar, Mooie effecten. - punten: Toch wel iets te donker, geen border, tekst Mathijs: + punten: Effecten tegen het schild, Tekst - punten: Gedeelte achter de render past er niet echt bij, geen border, de vuist onderin in lelijk Totaal: Wastelander: 3 + en 3 - punten = 0 Mathijs: 2 + en 3 - punten = -1 Winnaar: Wastelander
Preddy Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Mijn stem gaat naar: Wastelander Die van -Matthijs- ziet er strak uit, mooie effecten. Alleen is het zooo jammer dat die render gewoon niet klopt. Ik denk dat wat 'kristof01' bedoelde met "Kijk naar het vogeltje-8ig", het feit is dat Captain America 'ons' aankijkt zeg maar. Dat is totaal niet logisch als ie 'in gevecht' is zoals op die sig staat. Dan kan je de mooiste effecten erop loslaten, zo'n foutje blijft pijnlijk zichtbaar. Zou nog niet veel aan de hand zijn als de oppositie niet iets moois had. Echter, die van Wastelander is ook zeker mooi. Iets mysterieus in een sig staat mij wel aan, en daarom ook deze sig. Het is onduidelijk wat de persoon precies is, en met de mooie (licht)effecten is het een heel aardige sig.
Merticus XVII Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Ik ben het eens met Matthijs. Hij heeft prachtige effecten, en enorm mooie lichtstralen. Dat onze capitein ons aankijkt, is voor mij niet erg. Daarom spreekt zijn signature me meer aan. En het gaat tenslotte niet om die render, maar meer om de effecten die erin zitten. Daarom gaat mijn stem naar Matthijs Edit: Juist, mijn fout. Ik zat Froodoo's bericht te lezen. Daarmee Bewerkt: 1 oktober 2006 door Merticus XVII
tjah77 Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik ben het eens met Froodoo.Hij heeft prachtige effecten, en enorm mooie lichtstralen. Dat onze capitein ons aankijkt, is voor mij niet erg. Daarom spreekt zijn signature me meer aan. En het gaat tenslotte niet om die render, maar meer om de effecten die erin zitten. Daarom gaat mijn stem naar Froodoo Froodooo doet niet mee, je stemt zeker voor Mathijs? Mijn vote is voor Wastelander, die zijn effecten en render zijn mooier.
demontventoux Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Stem: -Matthijs- Moeilijke keuze, want jullie zijn beide top-PS'ers en de specaile effecten druipen er -in positieve zin- vanaf. De "bliksem/vuur straal van hand naar hand bij Wastelander zijn echt knap gemaakt! Ook de haarpunten vallen mooi op. Maar al bij al vind ik hem iets te...hoe moet ik dit verwoorden "eentonig?" slechts 2 klmeuren eigenlijk (het gele en het zwarte) terwijl bij Matthijs de sig er veel meer uitspringt doordat hij boordevol opvallende kleuren zit. De effecten zoals aan het scild zijn echt pro. De tekst "explosion" op het schild vind ik iets minder goed. Maar uiteindelijk dus, na genieten van beide sigs, heb ik toch gekozen voor Matthijs. Maar allebei allesinds een dikke proficiat met het afgeleverde werk hier!! Bewerkt: 2 oktober 2006 door demontventoux
-Matthijs- Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 ~~ Stemmen kan nog tot vanavond 23:59u. Grijp je kans en stem op je favoriet! ~~
Recommended Posts