Jump to content

Formateren

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan jou wel helpen met dit probleem. Maar dit zou je beter in het Hardware forum kunnen plaatsen van dit forum, maar dan nog je moet je bewust zijn dat formateren ervoor zorgt dat je hele computer leeg is en dat je daarna ook weer aan alles opnieuw moet beginnen teminste als je geen backups maakt van te voren laat ik het zo maar zeggen. Daarnaast moet je de originele cd-rom hebben van Windows Xp anders kunnen we je niet helpen. Heb je die ook niet dan gaat het gewoon niet door en dan moet je gewoon verder zoals het nu zit anders kun je ook niet meer gebruik maken van je computer.

Restart de computer met de Boot cd-rom oftewel de Windows Cdrom erin. Als het goed is vraagt je computer en het Bios erom of je de computer wilt opstarten via een Media; Bijvoorbeeld diskette cd-rom of een ander soort van opslag methode. Kies dan voor de Cd-rom en dan zul je als ik me niet vergis een soort van menu krijgen. Daarin kun je een Partitie oftewel een hardeschijf fragmenteren je moet dus gewoon een windows instaleen op 1 van de schijven en dan zal hij vanzelf wel vragen of je het partitie wilt formateren of dat je twee Windows versie's wilt hebben nou dat lijkt me niet zo'n heel slim plan, maar als je dat gedaan hebt kun je als ik het me kan heugen een vraag of je snel wilt formateren of voledig ik zou voledig nemen, maar als je niet heel veel tijd hebt dan raad ik je toch maar snel formateren aan.

Naast dat is het niet altijd hetzelfde bij formateren het kan ook wezen dat ik nu gewoon onzin aan het praten ben, maar sowieso er moet altijd een besturings systeem op je computer staan anders kan je er niks mee en die instalatie bij Windows is echt heel makkelijk, maar ook naast dit raad ik je het proces niet aan, want het is voor gevorderde en als je al niet weet hoe het werkt dan kan je het beter aan ieamand over laten die er verstand van heeft als je begrijpt wat ik bedoel. Ik wens je veel succes en mocht het niet lukken dan kom je gewoon terug via een andere pc. In ieder geval op eigen risico! :Y

Geplaatst:

Oke maar nog een vraag...

ik wil gta instaleren alleen dan zegtt die : play san andreas

alleen hij is maaar voor 1 blokje geinstalleerd dus wat moet ik doen

en uninstalle doet die niet :duh: want hij moet nog gwn geinstalleerd worden

WAT NU!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...