Jump to content

mogelijke fout op gtagames

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo iedereen :cya:

'k denk dat ik een fout op gta games heb gevonden.

Mijn zoektocht naar de rocket launcher duurde wel erg lang, ik vond hem maar niet!

Op gtagames zegt men dat deze men hier(klik) bevind.(L.S. CITY)

Zou iemand het willen bevestigen wat ik heb gezien?

...of beter gezegd wat ik niet heb gezien :puh:

Heb jij de rocket launcher toch gevonden, wil je dan even posten waar deze zich PRECIES bevind.

BVD Kristof01 :)

Bewerkt: door kristof01

Ten eerste de site heet 'WiKiGTA' en er zijn twee soorten rocketlaunchers namelijk; De normale Rocket Launcher en de Hitte gevoelige Rocket Launcher. De eerste schiet gewoon in één rechte lijn naar zijn haar doel, maar de Hitte gevoliege Rocket Launcher gaat automatisch af op zijn haar doel. Natuurlijk is dat harstikke handig, maar of die op WiKiGTA staan daar ben ik niet zeker van, maar het gaat jou volgens mij om de exacte locatie en als ik me niet vergis. Kloppen die gewoon hoor daar op WiKiGTA, maar natuurlijk het is gewoon gemaakt door mensen dus er kunnen wel fouten in zitten, maar in de kaarten zullen volgens mij weinig fouten zitten deze zijn namelijk door experts gemaakt op dit gebied, maar ik wil anders wel screens maken van de vindplaatsen dat is helamaal geen probleem, want dan kan je via de screen kijken waar ze liggen! ;)

Ik zal even op pad gaan een moment graag! :Y

gtasa2006092917563426fj9.th.jpg gtasa2006092918092426rf3.th.jpg

Dat is een normale Rocket Launcher op het dak van een gebouw! Rest volgt!

Edit 2: Met een vliegtuig! Die kan je wel vinden ergens in 'Verdant Meadows'

Edit 3: Helaas dan kan je niet op een dak komen, want in de missie 'Black Project' kom je pas voor het eerst in aanraking met de Jet Pack en die blijft dan na de missie 'Green Goo' op het vliegveld 'Verdant Meadows' spawnen. Tot dan moet je wachten, want in Los Santos is dat de enige plek waar je hem kan vinden, maar mischien is het mogelijk. Ken je het hoge gebouw? Die hoge toren dus echt de hoogste toren van heel San Andreas? Als je daar beneden bent kun je via een trap naarboven, neem de parachute die je daarboven vindt en vlieg naar het gebouw. Dat is een mogelijkheid dus; Ik wil wel een screen maken als je dat wilt! :)

gtasa2006092918175332zn9.th.jpg gtasa2006092918194900zz2.th.jpg gtasa2006092918200943kx8.th.jpg gtasa2006092918211914kz0.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase

:) ja, het liefst!

Edit1: bedankt SummerBase!

Edit2: weet iemand hoe ik op het dak kan komen zonder te cheaten?

:puh:Edit3: maar ik zit pas in LS, 'kben opnieuw begonnen & 4 sterren ga ik niet kwijt krijgen.

Bewerkt: door kristof01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...