SanAn Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ik ben nog in begin San Fierro, beetje garage opbouwen. Dus vertel mij maar hoe ik aan die jetpack kom dan. Ik drukte wat in em had em, er is WEL een cheat voor die jetpack. Maar niemand weet em dus... Reageren
knepman Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 je krijgt hem bij een missie waar je hem met stelen uit de restricted area daarna is hij te vinden bij je airstrip Reageren
Pete-R Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Nee niemand weet het (al dat gedoe over cheats) Reageren
Djago Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik was in de no fly zone geweest gelijk 5 sterren maar je kon ook onder de grond... (denk ik) ik zag een soort garage.. maar kon hem nog niet openen ... meschien wat later Reageren
RGA Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 k kon daar geen jetpack vinden Reageren
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 heb je een gameshark? Ik weet niet wat dat is, dus nope. Ik begrijp er ook niks van.. Of het is stom geluk EN een cheat, of het is een bug. Ik stond gewoon in Doherty@San Fierro , en kreeg plotseling een jetpack. man jou controller rulez Reageren
SanAn Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) Maar goed, ik ga gewoon nu lekker verder met de missies ( zonder cheats natuurlijk ). Ik ga ervan uit dat deze cheat later ooit wel eens een keer bekend wordt. Bewerkt: 6 november 2004 door SanAn Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Maar goed, ik ga gewoon nu lekker verder met de missies ( zonder cheats natuurlijk ). Ik ga ervan uit dat deze cheat later ooit wel eens een keer bekend wordt. Ik hoop niet voor je dat je gesaved heb, want dan kan je waarschijnlijk geen 100% meer halen ... Reageren
exa Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Als hij maar op een andere file saved dan is er nix aan de hand! Reageren
Mr wu Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Ik heb op een ander forum ook al iets soortgelijks gelezen.. Die beweerde dat hij z'n controller liet vallen en dat ie de cheat activeerde voor de jet pack.. Daar geloofde ook niemand dat ereen code voor was.. maar misschien is het dan toch waar... :blink: Reageren
gta_sucker Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 ik heb hem ook L1, L2, R1, R2, up, down, left, right, L1, L2, R1, R2, up, down, left, right, Hij doet het egt en is heel stoer Reageren
NoobKlier Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 (bewerkt) Ik ga eens ff kijken, mijn gevoel zegt dat ik hier geflashed word en dat ie het nie doet... 5 Min later: Hij doet het, ik heb maar even kunnen vliegen me ps2 kreeg weer error reading disc kk zooi, ik heb echt zin om die kk cd te breken Bewerkt: 13 november 2004 door NoobKlier Reageren
Arr Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 (bewerkt) hij werkt! vet!!! thanx man... hij werkt zels in het water, je drijft er alleen wel mee. Bewerkt: 13 november 2004 door Arr Reageren
ritchie Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 wow het werkt echt thx man heb je nog andere cheats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.