Jump to content

Nieuwe cheat?....


SanAn

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SanAn

    5

  • gta_sucker

    4

  • Trax

    3

  • Vayne

    3

heb je een gameshark?

Ik weet niet wat dat is, dus nope. Ik begrijp er ook niks van.. Of het is stom geluk EN een cheat, of het is een bug. Ik stond gewoon in Doherty@San Fierro , en kreeg plotseling een jetpack.

man jou controller rulez

Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed, ik ga gewoon nu lekker verder met de missies ( zonder cheats natuurlijk ). Ik ga ervan uit dat deze cheat later ooit wel eens een keer bekend wordt. ;)

Ik hoop niet voor je dat je gesaved heb, want dan kan je waarschijnlijk geen 100% meer halen ...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op een ander forum ook al iets soortgelijks gelezen..

Die beweerde dat hij z'n controller liet vallen en dat ie de cheat activeerde voor de jet pack..

Daar geloofde ook niemand dat ereen code voor was.. maar misschien is het dan toch waar... :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga eens ff kijken, mijn gevoel zegt dat ik hier geflashed word en dat ie het nie doet...

5 Min later: Hij doet het, ik heb maar even kunnen vliegen me ps2 kreeg weer error reading disc kk zooi, ik heb echt zin om die kk cd te breken

Bewerkt: door NoobKlier
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...