Jump to content

Nieuwe cheat?....


SanAn

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SanAn

    5

  • gta_sucker

    4

  • Trax

    3

  • Vayne

    3

Ik heb hem samen met exa gevonden we waren alles aan het uitproberen en schreefen alees op en toen kwammen we ineens bij die jetpack. :D dus ben snel naar computer gerend en hem snel opgeslagen daarna heb ik hem hier gezet. B)

This is not fake. i'f found the cheat whit exa :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mensen die geen cheats gebruiken zullen het meest lol hebben in GTA want de bonussen zijn goed verder tast je de missies aan met de cheats allemaal door mij gezien :lol: .

Had zo missie met tijd ging een cheats gebruiken en wat bleek nou dat de missie gelijk me de tijd begon en zonder cheats kon ik nog wel naar dat plekkje toe en toen begon de tijd pas.

En over de jet pack zo heet dat namelijk word gebruikt in het leger om over het land te vliegen dat kan ook maar 30 sec. dus je leeft niet lang als je te lang en te hoog zit en het brandstof gaat op.

De jet pack is te vinde in de no fly gedeelde daar moet je een missie doen dat je moet in breken in de westerlijke deel van area 69, de jet pack bevind zich ergens daar en om het later daar te zoeken levert wel mooi 5 goude politie sterren op en blijven mooi hangen.

Verder word je vast een zeker doot geknald door afweer geshut die stikt van rakketen als dat niet lukt komen ze met hydras of wel de straaljagers achter je aan en ja of je dat allemaal over leeft al gebruik je cheats weet ik niet maar doe a.u.b de missies en voor dat je het weet heb je die missie met jet pack gedaan en je krijgt dat ding aan over kant bij vliegveld waar je de vliegschool moest naast je huis voor altijd!!! dus of het cheat is of niet ik heb nog altijd liever een missie die voor zorgt dat ik iets voor altijd naast me huis heb,

De no fly zone bevind zich helemaal in het noorden van gta san andreas het is echt paar sec. vliegen naar het zuide van uit je vliegveld daar heb je als het goed is 3 of 4 afweergesgut rakketen bunkers staan die jou gelijk uit de lucht knallen als je te hoog zit worden de straal jagers in gezzet vandaar de naam No Fly Zone

doe eens de moeiete om de kaart van san andreas te pakken. R* heeft niks voor niks die in het doosje gedaan en als die om wat voor reden dan ook niet beschikbaar is of als je niet in staat bent om te lezen kan je nog altijd tijdens de gamen op start drukken en daar op het kaart te kijken.

Bewerkt: door neophyte13-2
Link to comment
Delen op andere websites

@neophyte13-2: Kun je de volgende keer hoofdletter, leestekens en alinea's gebruiken. Dit stukje is bijzonder slecht leesbaar.

EDIT: hij is nu wel goed leesbaar, dankje!

(en type-/spelfouten maken ik zelf ook genoeg, daar zal je mij nooit over horen :-) )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog in begin San Fierro, beetje garage opbouwen. Dus vertel mij maar hoe ik aan die jetpack kom dan. Ik drukte wat in em had em, er is WEL een cheat voor die jetpack. Maar niemand weet em dus...

k weet de cheat, zet ik morgen wel erop

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...