MASTERMIND Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2006 ik reed net in mijn sentinel langs cafe robina en zag een perennial boven de weg zweven en deze volgde gewoon de weg en toen die voor (boven) het stoplicht stond ben ik uitgestapt en heb wat geschoten op de stationwagen die daarna naar beneden kwam en wegreed zover ik weet heb ik geen cheats gebruikt en dus weet iemand hoe dit kan??? ik heb gta vc voor ps2 dus ik heb geen foto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2006 Zitten inderdaad enkele bugs in GTA Vice City waardoor een auto soms iets boven weg zweeft. Als je de zoekfunctie gebruikt kan je hierover wat meer informatie vinden een een screen van mij. In principe kan de bug niet veel kwaads en kan je gewoon doorgaan met spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2006 (bewerkt) Dit is niet bijzonders, heb ik ook eens gehad. Het is gewoon een Bug (foutje van 't spel) EDIT: Damn, te laat. Joriz is me voor! Bewerkt: 29 september 2006 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 ok thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2006 Ik ben dat ook een keer tegengekomen, je staat inderdaad heel raar te kijken, hier is mijn screen ervan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2006 @ Baffie, dat is toch dat gebied vlakbij Viceport? Als ik 4 of 5 sterren heb, dan komt de politie ineens uit het niets aangevlogen. Dat overkomt me altijd in het gebied bij Viceport. Eerst stond ik raar te kijken, maar later vond ik het wel gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2006 Ik had het met de rampage die vlakbij de Rocket Launcher ligt, nog nooit eerder of later meer gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.