Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ik heb san andreas versie 2 dus ik downloadde de noobmod en installeerde het. Dan doe ik san andreas aan klik ik op mijn savegames laad het en dan crasht het spel ik had gelijk de mappen van de mod verwijderd en weer heprobeerd en het crasht weer ik probeer het de hele tijd en het crast weer. wat moet ik doen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 (bewerkt) Dit is een lastig probleem, want de n00bmode vervangt de Main.scm en de Script.img dat betekent dus dat je allene maar met de n00bmode kunt spelen als je een nieuwe spel start dat doe je dus met New Game om het zo maar even te zeggen. En dan kun je dus op dat moment niks meer doen met die oude, omdat die een andere Main.scm en script.img hebben dan die van de n00bmode. Zo zit het ook met San Andreas V1 en V2. Die hebben andere bestanden en daardoor kan dat problemen oplopen dus mijn tip is ik heb voor jou even de Main.scm en Script.img geupload op 'Rapidshare.de' en die kan je 'Hier' vinden en dan moet je die bestanden uit de .rar halen en plaatsen op de plek: Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script. Laad Grand Theft Auto San Andreas nogmaals en dan kan je gewoon weer je normale Savegames laden en als je dus een missie wilt doen dan kan je die vinden in 'dit' topic gemaakt door mijn, Typhoon en -Matthijs-. Veel succes en mocht er nog wat wezen vraag het maar gerust! Bewerkt: 29 september 2006 door SummerBase Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ik heb san andreas versie 2 dus ik downloadde de noobmod en installeerde het.Dan doe ik san andreas aan klik ik op mijn savegames laad het en dan crasht het spel ik had gelijk de mappen van de mod verwijderd en weer heprobeerd en het crasht weer ik probeer het de hele tijd en het crast weer. wat moet ik doen? Als je de n00bmode download, kun je jou savegames sowieso niet meer gebruiken. Zodra je de n00bmode hebt geïnstaleerd, worden je savegames als het ware onbruikbaar. Je dient dus gewoon een nieuwe game te starten, dorrmiddel van 'New game', in het menu. Gooie je savegames trouwens niet weg, na het uninstallen van de mod kun je ze gewoon weer gebruiken. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Heel erg bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.