Jump to content

Op PHP je naam veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Op mijn vriends website die ik (voor hem) met behulp van PHP fusion heb gemaakt, kan je je eigen naam veranderen wanneer je maar wilt door op Profiel wijzigen te klikken. Dat wil ik niet. Ik wil niet dat m'n leden hun namen wanneer ze maar willen kunnen veranderen omdat het problemen kan opleveren.

Nou ben ik naar beheerder paneel gegaan en daar alles onderzocht, maar ik heb niks gevonden.

Zou iemand me kunnen helpen?

Hartelijk bedankt.

Gangsta.

Geplaatst:
Beste,

Op mijn vriends website die ik (voor hem) met behulp van PHP fusion heb gemaakt, kan je je eigen naam veranderen wanneer je maar wilt door op Profiel wijzigen te klikken. Dat wil ik niet. Ik wil niet dat m'n leden hun namen wanneer ze maar willen kunnen veranderen omdat het problemen kan opleveren.

Nou ben ik naar beheerder paneel gegaan en daar alles onderzocht, maar ik heb niks gevonden.

Zou iemand me kunnen helpen?

Hartelijk bedankt.

Gangsta.

Ben je zeker dat je goed gekeken hebt, misschien moet je is goed bij de algemene instellingen ofzo kijken daar zou het wel kunnen instaan als die er in PHP Fusion zijn (ik heb er namelijk geen ervaring mee dus ik kan je niet echt helpen).

Je kan ook altijd de documentatie is bekijken die zit er niet voor niks bij ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...