Dx11 Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 (bewerkt) zijn er cheats om deze te krijgen? ze zitten volgens mij niet bij de wapens set zo te zien: Wapen Set 1 Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles Right Trigger, Black, Left Trigger, Black, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up Wapen Set 2 Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher Right Trigger, Black, Left Trigger, Black, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Down, Left Wapen Set 3 Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, MP5, M4, Heat Seeking RPG, Plastic Explosive Right Trigger, Black, Left Trigger, Black, Left, Down, Right, Up, Left , Down, Down, Down Bewerkt: 29 september 2006 door Delanoll Reageren
TheGuardian Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 (bewerkt) He Delanoll, Ik snap je vraag niet zo goed, kan je deze beter uitleggen? Je vraagt cheats om die wapensets te krijgen, maar eronder zet je de cheats zelf.. En je vraag is nogal beetje raar uitgelegd, zou je wat duidelijker kunnen zijn? Ik weet dat je SA op X-Box hebt, dus ik neem uit dit bericht uit, dat je van die wapen set cheats zoekt voor xbox, of heb ik dit fout begrepen? TheGuardian Bewerkt: 29 september 2006 door TheGuardian Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Nee Delanoll, je krijgt ze niet bij een cheat, je zal ze echt moeten pakken in SA zelf. Daarvoor zijn makkelijke kaarten gemaakt op Wikigta.org: -Thermal Goggles -Nightvision Goggles Je kan ze natuurlijk niet allebei dragen Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 de vraag was inderdaad of er cheats zijn om ze te krijgen maar blijkbaar dus niet toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.