Jump to content

Thermal goglles en night vision

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

zijn er cheats om deze te krijgen? ze zitten volgens mij niet bij de wapens set zo te zien:

Wapen Set 1

Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles

Right Trigger, Black, Left Trigger, Black, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up

Wapen Set 2

Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher

Right Trigger, Black, Left Trigger, Black, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Down, Left

Wapen Set 3

Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, MP5, M4, Heat Seeking RPG, Plastic Explosive

Right Trigger, Black, Left Trigger, Black, Left, Down, Right, Up, Left , Down, Down, Down

Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst: (bewerkt)

He Delanoll,

Ik snap je vraag niet zo goed, kan je deze beter uitleggen?

Je vraagt cheats om die wapensets te krijgen, maar eronder zet je de cheats zelf..

En je vraag is nogal beetje raar uitgelegd, zou je wat duidelijker kunnen zijn?

Ik weet dat je SA op X-Box hebt, dus ik neem uit dit bericht uit, dat je van die wapen set cheats zoekt voor xbox, of heb ik dit fout begrepen?

TheGuardian

Bewerkt: door TheGuardian

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...