BWJoost Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 (bewerkt) dit is me eerste battle.. dus verwacht er niet te veel van Onderwerp: Auto's Soort: Signature Grootte: ik heb 380 bij 120 pixels Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: wanneer de tijd rijp is PS. Jouw sig eerst >>> Door .Levi.: Als topictitel voortaan dit neerzetten: BWJoost Vs <<< Bewerkt: 29 september 2006 door .Levi. Reageren
Slydiver Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik wil wel Word het me eerste battle hiero Reageren
BWJoost Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Oke laat je sig maar zien... Reageren
M4X Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Slydiver, leef je nog? Joost, Als Slydiver niet meer gaat wil ik wel. Maar we moeten nog ff geduld hebben denk ik.. Reageren
Froop Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Stuur hem een pm, zoiets wordt wel opgemerkt denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.