Cosmo Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Ik iwl gta installere aleen dan staat er : ''play san andreas'' inj autorun Wat moek nu doen want k hem m tijdens download afgebroke :S:S: HELP ps. ik heb geinstalleerd alleen hij zegt wanneer ik start : Gta sa can not find audio card installed ofzo:S:S Bewerkt: 30 september 2006 door Cosmo Reageren
libertycitypc Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Gewoon orgineel kopen dan is het probleem opgelost. Kijk naar de regels illigaal wordt niet ondersteund. Van mij mag het een slotje krijgen. Reageren
Cosmo Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 maar hij zegt !! cannot find audiocard ofzo... :S:S en iii kano ook geen muziek meer afspelen op mediaplyer :S:S: Reageren
libertycitypc Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Gewoon de kaart opnieuw installeren. Reageren
Cosmo Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 hoe kan ik dat doen..? wamt bij configuratie vind die ook geen audio meer... :S:S dus hoe kank dat doen.? Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 hoe kan ik dat doen..?wamt bij configuratie vind die ook geen audio meer... :S:S dus hoe kank dat doen.? Probeer eens Deze computer>Systeem informatie>Aperaatbeheer>Besturing voor geluid, video en spelletjes aan klikken dan naar je geluidskaart dubbel aan klikken>Probleem oplossen. Mischien dat dat werkt Zo niet moet je even kijken toen je je pc kocht heb je daar niet een cd'tje van je geluids kaart bij gekregen? Daarmee kan je als het goed is je geluids kaart instaleren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.