koetje Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Heey, In de WIKI lees ik dat je bij de missie Up,Up, and Away met een heli met magneet moet vliegen. Mijn vraag: kan je deze later nog ergens krijgen? Zal echt super zijn voor mijn export >>> Door Dizzee: Hierover zijn er al heel wat topics. Gebruik de zoekfunctie de volgende keer.<<<
Ruurd31 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Het antwoord is: NEEE. Misschien wel met een carspawner of met n00bmode die wel te downloaden zijn op GTAGames.nl
ASPHALT Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Heey,In de WIKI lees ik dat je bij de missie Up,Up, and Away met een heli met magneet moet vliegen. Mijn vraag: kan je deze later nog ergens krijgen? Zal echt super zijn voor mijn export Helaas, deze Leviathan komt alleen voor in de missie Up, Up, And Away. Na de missie zal hij nog op Verdant Meadows spawnen, helaas zonder magneet. Ook als je de Leviathan tijdens de missie in je garage zet zal de magneet verdwijnen zodra de missie is gefaald.
Recommended Posts