nofx Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik ben bij de 3de missie van die blinde chinees. maar nu vroeg hij of ik onderwater kon zwemmen :o cj antwoorde daar dadelijk nee op :blink: en ik kreeg een bericht dat ik moest trainen om onder water te zwemmen nu da vraag hoe doe je dat :unsure: (trainen he <_< ) Reageren
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Telkens onder water zwemmen gaat je long inhoud omhoog. Reageren
CJ-SA Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 idd , gewoon O voor onderwater en dan paar keer op en neer je moet op 1/3 van de balk ongeveer zitten , op het water l1 dan staat er ook lung capaticy bij Reageren
P-Jamma Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Veel zwemmen in de zee boven San Fierro, deze zee ligt zeer dichtbij Woozie's huis, als je ongeveer 1/3e van je Lung Capacity (inhoud van je longen) vol hebt, kun je het nog eens proberen, een handige cheat is: De Oneindige Long Capaciteit Cheat, hiermee kun je onder water blijven, zonder dat je verdrinkt, kijk even op de San Andreas Cheats pagina, daar staat hij bij Dus met deze cheat kan je zoveel duiken als je maar wil, doe dit 10 minuutjes lang, en je zult al aardig wat Capacity hebben verdient *Edit: Huh? Ik zie net dat dit al een oud Topic is, alleen bij mij stond het helemaal boven in de lijst? @ Dizzee, jah inderdaad, hij stond bij mij helemaal bovenaan Srry mensen, we kunnen beter dit Topic laten rusten.... Bewerkt: 30 oktober 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Uhm, Nasty-Toilet-man, je bumpt nu een topic van bijna een jaar oud. In het verkeerde topic gepost, neem ik aan? Reageren
haxie Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 ja je moet onder water zwemmen. maar doe dat net boven het oppevlakte. als je balk met zuurstof leeg is ga dan snel naar boven. als je dit 3x doet dan kan je langer onder water. hans ja je moet onder water zwemmen.maar doe dat net boven het oppevlakte. als je balk met zuurstof leeg is ga dan snel naar boven. als je dit 3x doet dan kan je langer onder water. hans oja het is een jaar oud dan kijk maar niet naar deze tip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.