Jump to content

movie maker

Recommended Posts

Geplaatst:

Om afbeeldingen te kunnen plaatsen met moviemaker moet je aan de linkerkant bij punt 1 'Video vastleggen' op 'Foto's importeren' klikken. Als je dit gedaan hebt kun je de foto uploaden die je wilt en deze in de film zetten waar je mee bezig bent. Hieronder nog even een plaatje waar dit precies staat zodat het wat duidelijker is. :)

moviemakergo7.th.jpg

Veel succes met het werken met moviemaker. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij staat het hier :

windowsmoviemakernj7.th.jpg

(Oversized pic voor een kleine monitor :puh:)

EDIT: Ik moet met 1 ding bezig zijn, niet met 100 tegelijk :puh: Nu komt mijn hulp te laat aan :puh:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
Hoe kan je aan dat programma komen. Want ik kan het nergens vinden. :?

Als het goed is staat het programma al op je pc, zit namelijk bij windows xp zelf ;) dus gewoon even onder start>Programma's>Bureau>accessoires kijken: Windows Movie Maker :) Als het niet op je pc staat kun je altijd even de raad opvolgen van GTA-Sheep.

:cya:

Geplaatst:

Hey, teneerste: goed dat je het gevonden hebt!

Maar, nu een teleurstelling, "Windows Moviemaker" is een programma waarmee je beelden kunt bewerken, of monteren (aan elkaar "plakken"), niet om filmpjes mee op te nemen. Je zult dus eerst met een camera (of eventueel een webcam), een filmpje op moeten nemen voordat je er iets mee kunt doen in Moviemaker.

Er zit vaak standaard een handleiding/programma bij je webcam waarmee je filmpjes op kan nemen, via een Digitale Camera kun je ook makkelijk opgenomen fragmenten overplaatsen op je PC. Hoe dat werkt, ligt aan welke camera je hebt, bekijk de handleiding eens. :)

Succes !

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt het fout ViceAgent, je kan er wel mee opnemen.

Bij 1) Videovastleggen>Vastleggen vanaf videoapparaat kan je wel geluid opnemen/met je webcam opnemen, je kiest de juiste instellingen en voila.

Bewerkt: door tjah77
Geplaatst:
Je hebt het fout ViceAgent, je kan er wel mee opnemen.

Bij 1) Videovastleggen>Vastleggen vanaf videoapparaat kan je wel geluid opnemen/met je webcam opnemen, je kiest de juiste instellingen en voila.

Je hebt gelijk, had het eventjes over het hoofd gezien.. :puh: Maar je hebt dus wel een webcam nodig als je dit wil doen, en alléén Windows Moviemaker is dus niet genoeg, en bij een Webcam zit vaak ook een opneem programmatje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...