Talietje Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 weet iemand hoe je in dat prog. afbeeldingen kunt plaatse,n voor een film te kunnen maken? Reageren
Bling Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Om afbeeldingen te kunnen plaatsen met moviemaker moet je aan de linkerkant bij punt 1 'Video vastleggen' op 'Foto's importeren' klikken. Als je dit gedaan hebt kun je de foto uploaden die je wilt en deze in de film zetten waar je mee bezig bent. Hieronder nog even een plaatje waar dit precies staat zodat het wat duidelijker is. Veel succes met het werken met moviemaker. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Movie Maker heeft wel wat weg van programmeren, maar hoort meer thuis in software. Moved. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Hoe kan je aan dat programma komen. Want ik kan het nergens vinden. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Dit programma is te downloaden bij Microsoft zelf. Als shareware vanzelfsprekend en voor een vastgestelde tijd maar toch. Je kunt er even leuk mee bezig zijn ==> KLIK <== Reageren
ikt Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Bij mij staat het hier : (Oversized pic voor een kleine monitor ) EDIT: Ik moet met 1 ding bezig zijn, niet met 100 tegelijk Nu komt mijn hulp te laat aan Bewerkt: 3 oktober 2006 door ikt Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Hoe kan je aan dat programma komen. Want ik kan het nergens vinden. Als het goed is staat het programma al op je pc, zit namelijk bij windows xp zelf dus gewoon even onder start>Programma's>Bureau>accessoires kijken: Windows Movie Maker Als het niet op je pc staat kun je altijd even de raad opvolgen van GTA-Sheep. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Oke jongens het programma heb ik nou maar een filmpje live vast leggen gaat niet. Wat moet ik doen? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Hey, teneerste: goed dat je het gevonden hebt! Maar, nu een teleurstelling, "Windows Moviemaker" is een programma waarmee je beelden kunt bewerken, of monteren (aan elkaar "plakken"), niet om filmpjes mee op te nemen. Je zult dus eerst met een camera (of eventueel een webcam), een filmpje op moeten nemen voordat je er iets mee kunt doen in Moviemaker. Er zit vaak standaard een handleiding/programma bij je webcam waarmee je filmpjes op kan nemen, via een Digitale Camera kun je ook makkelijk opgenomen fragmenten overplaatsen op je PC. Hoe dat werkt, ligt aan welke camera je hebt, bekijk de handleiding eens. Succes ! Reageren
ExploudeD Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Is hier wel mischien een ander programma voor? Reageren
tjah77 Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Je hebt het fout ViceAgent, je kan er wel mee opnemen. Bij 1) Videovastleggen>Vastleggen vanaf videoapparaat kan je wel geluid opnemen/met je webcam opnemen, je kiest de juiste instellingen en voila. Bewerkt: 3 oktober 2006 door tjah77 Reageren
ViceAgent Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Je hebt het fout ViceAgent, je kan er wel mee opnemen.Bij 1) Videovastleggen>Vastleggen vanaf videoapparaat kan je wel geluid opnemen/met je webcam opnemen, je kiest de juiste instellingen en voila. Je hebt gelijk, had het eventjes over het hoofd gezien.. Maar je hebt dus wel een webcam nodig als je dit wil doen, en alléén Windows Moviemaker is dus niet genoeg, en bij een Webcam zit vaak ook een opneem programmatje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.