Thabit Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik zoek de nieuwste driver(s) (weet ik veel ) voor mijn videokaart (ATI Radeon 9600XT Edition, 256 MB). Ik kan ze niet vinden. Ik ben ze nodig om bijv. SoFII te spelen. Kan iemand me helpen? Reageren
Preddy Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) klik al geprobeerd? Even operating systeem aangeven en dan verderklikken naar "Radeon" en "catalyst" Bewerkt: 30 september 2006 door Preddy Reageren
Thabit Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Het is al gelukt, was vergeten dat er ook nog een CD bij mn v-kaart zat met drivers Reageren
boertje Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 ik zoek de nieuwste driver voor een intel 945gm express chipset family. ik heb er al 1 gedownload maar daar kreeg ik een foutmelding bij. ik kannamelijk just cause niet spelen ik krijg dan een foutmelding dat ik een nieuwere driver nodig heb. alvast bedankt, boertje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.