Jump to content

FIFA07

King Room

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden jullie van FIFA07? En zeg ook erbij wat je verbeterd vindt!

Ik vindt het opzich wel een mooi spel geworden.

Bijvoorbeeld: Dat je ze van Youth Academy ofzo komen. Dat is wel vet.

Maar ik vindt dat ze de poppetjes wel wat beter kunnen doen. Onderandere Klaas-Jan Huntelaar.. Die lijkt voor geen meter die is netzo in FIFA06.

Dat was mijn mening van FIFA07 maar wat is die van jullie?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb net de demo eens gedownload en al een paar keer die 4 min. gespeeld. Hier mijn mening tot nu toe :

De verbeteringen

Aan de trailer tezien vind ik alle bewegingen er toch verfijnd uitzien. De trucjes zijn mooier, de vrijschoppen zijn mooi vrijgegeven, ... Ook kun je een fout maken door te duwen in een kopduel of door je voetje te laten hangen. Dit is echter in het echte voetbal de meest voorkomende fouten. Als een wedstrijd begint is er altijd een mooie inleiding aan de hand van een filmpje wanneer ze het plein betreden, de ploegenopstelling en de scheidsrechter.

Dingen die wat tegenvallen

Ik vind het erg spijtig dat er alweer geen scheidsrechter op het veld rondloopt! Alleen als er een fout wordt gemaakt duikt de scheidsrechter uit het niets op. Ze zouden ook eens voor lijnrechters kunnen zorgen. De juichgebaren na een doelpunt vind ik niet erg verbeterd, het zijn vaak dezelfde bewegingen. :N

Nouja, het volledige spel zal (hopelijk) wel wat verbeterd zijn maar nu moeten we het nog even doen met de demo. Het volledige spel zal normaal op 26 Oktober in de winkelrekken liggen.

Trailer van FIFA 07 Trailer

Demo van FIFA 07 Demo

De mogelijke cover van FIFA 07

fifa07covermj4.jpg

Anyway ik zal hem zeker eens kopen. Niet direct want dan ben ik 55 euro'tjes kwijt, ik zal hem kopen rond januari, dan kost hij nog rond de 40 euro's. Ik hoop dat tenminste. :puh:

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:
Ik heb net de demo eens gedownload en al een paar keer die 4 min. gespeeld.

Kan jij maar 4 minuten? Ik kan 1 helft met de demo. Anders moet je maar even mijn msn vragen.

Geplaatst:

Ik heb net de demo eens gedownload en al een paar keer die 4 min. gespeeld.

Kan jij maar 4 minuten? Ik kan 1 helft met de demo. Anders moet je maar even mijn msn vragen.

Tja, maar die eerste helft duurt 4 minuten....daar heeft Jon-asses het over. ;)

Ik heb de demo zelf ook gespeeld, en ik moet zeggen dat het toch weer wat realistischer voetbal is geworden dan in de voorgaande delen van de FIFA-serie. Maar ik ga het spel absoluut niet kopen, omdat het met FIFA 2005 ook nog wel leuk is, ondanks het feit dat lang niet alle spelers meer kloppen...

Geplaatst:

Je moet de scheidsrechter en grensrechter inschakelen bij opties dan zie je de scheidsrechter wel rond lopen.. Hij is nu al bij intertoys te krijgen..

Anders hadik hem nog niet.. (Niet dat ik hem heb gehaald)

• 2 weken later...
Geplaatst:
kan je maar 4 minuten spelen?!?! :bonk:

download hem maar hier kan je een hele helft spelen Klik

Je kan een helft spelen in die demo, en die duurt 4 minuten ;) , wil je langer spelen... Dan zul je het volledige spel moeten kopen.

Geplaatst:

Ik het spel al bij iemand gespeeld echt gewoon te vet :) Weer het bekende fifa-effect: 2003 goed, 2004 flop, 2005 goed, 2006 flop, dus dit moest ook weer een goeie worden :puh: Echt chill dat je je eigen sponsors kan uitkiezen enzo, het is een soort van online soccer manager waarbij je zelf moet voetballen, te vet

Geplaatst:

Ik heb het spel maar vind fifa 06 beter.

Het enige dat verbetert is zijn de stadions en de spelers(de meeste toch).

Geplaatst:
Ik heb het spel maar vind fifa 06 beter.

Het enige dat verbetert is zijn de stadions en de spelers(de meeste toch).

Er is veel meer verbeterd hoor:

- De graphics (zoals elk jaar)

- De gameplay

- Onlinemode

- Je kan je eigen team maken

- Het scoren is weer beter geworden, hiermee bedoel ik dat de keepers minder vaak stomme blunders maken en dat je niet vanaf de middelijn scoort, maar dat het scoren ook niet al te moeilijk is

- Weer meer teams beschikbaar (wel triest dat het nederlands elftal er nog steeds niet bij zit maar toch :puh: )

ik vind het al met al een veel beter spel dan fifa06

Geplaatst:

kan je maar 4 minuten spelen?!?! :bonk:

download hem maar hier kan je een hele helft spelen Klik

Je kan een helft spelen in die demo, en die duurt 4 minuten ;) , wil je langer spelen... Dan zul je het volledige spel moeten kopen.

o sorry ik had het verkeerd begrepen :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik het het eens gespeeld bij een vriend op de pc

en ik vind het een goie game de moves zijn verbeterd en het richten ,het schieten en de passen

Ik ga het absuluut kopen

Greeets Syfes

Bewerkt: door Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...