NICKKKKK Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 ik heb nu minibikes in het spel maar hoe kan ik die spawne of moet ik ze zoeken :S Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 De twee opties die jij geeft zijn allebei mogelijk. Je geeft niet aan voor welke GTA het is, dus ik ga er standaard van uit dat het voor SA is. In de GTA3.img heb je een bestaande SA bike vervangen door de minibike. Het voertuig dat je hebt vervangen moet je dus ingame opzoeken. Op http://www.nl.wikigta.org staan de vindplaatsen van voertuigen. Je kan ze ook simpelweg spawnen met de Gta SA Car spawner. Hiermee kun je wagen spawnen door middel van het ID nummer, wat te vinden is in de vehicle.ide (openen met kladblok) Reageren
Nickonly Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Als je hem door een ander voertuig vervangen hebt (wat wen moet wil je em ingame krijgen), dan kan je gewoon naar de plaats gaan waar dat voertuig eigenlijk staat. Dan staat ie daar gewoon, of je kan de Noobmod downloaden, en dan dat voertuig wat je hebt vervanges spawnen. Wazuup was eerder... -400ste post - Bewerkt: 30 september 2006 door Nickonly Reageren
NICKKKKK Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 okee ik heb nu car spawner gedownload maar elkekeer als ik het spel opstart met die spawn bla bla aan loopt het spel vast en krijg je zoon fout van rapport verzenden of niet verzenden help mij plzzzzz Reageren
Nickonly Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Komt omdat jij versie 2.0 hebt, en daar kunnen geen mod op geïnstalleerd worden, daarom moet je downgraden. (Met de "Downgrader" Bewerkt: 30 september 2006 door Nickonly Reageren
NICKKKKK Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 de wat :P loll Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Er zijn heel veel mensen die meewerken in de GTA modding scene. Dit heeft alleen maar een positief effect voor de game zijn speelduur en bekendheid. Daarom heeft Rockstar de modding scene altijd gesteund. Maar een tijd geleden heeft Rockstar ineens drastische maatregelen genomen, naar aanleiding van de Hot Coffee Mod door PatrickW (ja, ik bedoel inderdaad de admin op dit forum). Hiermee kon je sex hebben met je vriendin nadat je gedate had. Dit kwam wereldwijd in het journaal en de GTA serie werd zondebok van allerlei zaken. Rockstar heeft toen een nieuwe versie van GTA SA gemaakt, namelijk versie 2.0. In deze versie kun je niet modden, wat bij jou dus ook het geval is. Wil je toch modden, dan zul je moeten downgraden naar versie 1. Dit alles is in dit topic uitgelegd Reageren
NICKKKKK Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 maar wat moet ik verwijderen en waar moet ik de nieuwe patch in stoppen grdzzz nickkkk Reageren
Joriz Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Lees gewoon die topic door en daar vind je alle antwoorden. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry357627 Loop je bij een bepaalde stap vast of krijg je een bepaalde foutmelding dan kan je dat hier altijd melden (als je een foutmelding krijgt graag screenshot ervan toevoegen). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.