Jump to content

Tracking Cookies

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal. Ik heb heel erg last van Tracking Cookie's in m'n IE cache. Ik heb al gescant met Ad-Aware en die verwijderd ze dan. Maar de volgende dag zijn ze er weer. Weet iemand hoe ik die irritante dingen voor altijd kan verwijderen? Want ik word gewoon gek van die reclame/pop-ups. Bvd. dank! :cya:

Bewerkt: door -Roy-

Beste Roy,

Ja deze kan je voor altijd verwijderen, hiervoor zijn zelfs 2 manieren voor.

Ik zou ze wel even op een rijtje voor je zetten.

1. Als je ad-aware plus of hoger gebruikt beschik je over een ad watch, deze controleert

telkens je status van je pc, elke traceer cookie die niet goed is wordt meteen geblokeerd.

hij blokeert ook pop ups en andere rotzooi voor in je pc. (Let op! ad watch is niet te gebruiken

in ad-aware personal, je moet dus ad-aware plus hebben of hoger.)

2. De tweede manier om dit uit te zetten is misschien een wat makkelijker manier, want hiervoor

heb je geen programma,s nodig dit kun je gewoon doen via je internet browser, bij firefox kan je dit als volgt uitzetten: Ik weet niet welke browser je gebruikt maar voor firefox en internet explorer heb ik de manier er wel voor.

- Internet Explorer: Open "Internet Options..." van het menu "tools". Kies de tab "Privacy" en verhoog de Settings tot tenminste Medium; of gebruik de knop "Advanced..." om "Override automatic cookie handling" aan te zetten en zet "Third-party Cookies" op "Block".

Screenshot

- Firefox: Open "Options" van het menu "Tools". Klik op het icoon "Privacy" en open de categorie "Cookies". Onder "Allow sites to set cookies" kies je enkel de optie "for the originating web site only".

Screenshot

Mocht je een andere browser gebruiken post het dan even zodat ik je daarmee ok even kan laten zien hoe je het uit kan zetten. Houd er wel rekening mee dat er altijd nog wel een paar cookies blijven komen zoals cookies als je bij msn aanmeld, maar dat is normaal.

Groeten, Mario

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Ik gebruik FireFox, maar m'n pa gebruikt IE. :bonk::clown: Daar zitten nu alle tracking cookies in (IE) en die krijg ik niet weg. En hoe kom ik aan Ad-Aware plus?

Je beschikt nu zeker over Ad-aware personal? Want deze is gewoon gratis

te downloaden vanaf de de officieele site van Ad-aware, voor ad-aware plus

of hogere versies moet je betalen voor de versies en de prijs opgavens van Ad-aware

ga dan naar De site van Ad-aware

Hopelijk begrijp je er nu genoeg van,Succes verder

met het verwijderen van traceer cookies.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:
Het probleem is opgelosd. Oplossing: IE verwijderen. ^^

Zou ik ook doen. Gebruik die bagger browser nooit meer sinds ik Firefox heb. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...