Alexis Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Hey ik heb een unhandled Exception :c0000005 at address: 0066c6cc en als ik het spel speel loopt ie vast en dan krijg ik die unhandled Exception en wie weet wat het probleem is en de opllosing wie wilt me helpen wnat ben egt teleugesteld Mvg Alexis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Hey ik heb een unhandled Exception :c0000005 at address: 0066c6ccen als ik het spel speel loopt ie vast en dan krijg ik die unhandled Exception en wie weet wat het probleem is en de opllosing wie wilt me helpen wnat ben egt teleugesteld Mvg Alexis Allereerst welkom op het forum, Meestal krijg je dit nadat je mods fout hebt geinstalleerd. Zoja, indien je backups hebt gemaakt zet die dan even terug. Je kan ook eens GTA_VC.set verwijderen, dat je kan vinden in het mapje 'Vice Citu User Files', in jouw documenten-map. De 3e mogelijkheid, is Vice City gewoon opnieuw installeren, hierdoor zal je nog altijd je savegames hebben, kijk eens of dit werkt als de andere dingen niet werken. Heb je nog steeds problemen zeg je het maar ! Bewerkt: 30 september 2006 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexis Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 bedankt ik ga het direct proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.