Jump to content

converter

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik heb laatst een artikel van een kennis gekregen..waarin stond hoe ik van de site youtube filmpjes naar mijn harde schijn kon downloaden.

dit is allemaal gelukt enzo..maar als ik het gedownload heb..dan krijg ik flash files..ik heb wel een flashplayer ..waarmee ik ze kan kijken.

maar weet iemand misschien een programma waarmee ik die flash files kan omzetten naar gewone video files zoals MPEG bv?..alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)
hallo,

ik heb laatst een artikel van een kennis gekregen..waarin stond hoe ik van de site youtube filmpjes naar mijn harde schijn kon downloaden.

dit is allemaal gelukt enzo..maar als ik het gedownload heb..dan krijg ik flash files..ik heb wel een flashplayer ..waarmee ik ze kan kijken.

maar weet iemand misschien een programma waarmee ik die flash files kan omzetten naar gewone video files zoals MPEG bv?..alvast bedankt

Hey,

Ik heb even gezocht voor je en heb iets gevonden: een converter die Flash files naar allerlei videoformaten kan omzetten. Het heet 'Flash to Video Studio' Zelf ken ik dit programma niet en weet niet of het werkt; Maar je kan het altijd eens proberen. Dit stond op de site:

Flash to Video Studio is a tool to convert Macromedia Flash SWF files to AVI, VCD, SVCD or DVD compatible MPEG files. All the contents of the SWF files including movie clips, action scripts and audio in the Flash movies will be converted. This tool will also join several SWF files into a single AVI, VCD, SVCD, DVD compatible MPEG file. Digitally enhaced conversion techniques are used to ensure there are no skip frames. You can also split the SWF file and choose only the portion required. Additionally, you can insert wave file into the video to be joined or splitted.

Je kan het hier vinden.

Veel succes en als je nog vragen hebt zeg je het maar ! :Y

Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...