Jump to content

DaddyPimp Vs. .Levi.

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: HipHop

Soort design: Zelf Weten

Size design: Zelf Weten

Render: Wel handig ja..

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zsm.

Battle is afgesproken per PB ;) Veel succes Levi :)

Geplaatst:

Levi:

thegamedesignfh0.png

DaddyPimp:

djwhookidgclassicspngot2.png

Jij ook succes Levi! :) Ookal zul je het niet zo nodig hebben.. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

mijn stem gaat naar: ->.LEVI.<-

Omdat: bij daddypimp een paar vingers te veel zijn! kijk maar eens goed naar de CD's slecht afwerking dus!

toch nog bijde veel suc6

grtzz kristof01. :cya:

>>> Door .Levi.: Bedankt voor je stem, alleen er mogen geen spoilers worden gebruikt bij het stemmen. Dit staat overigens ook in de regels. (Regel: Stem duidelijk en zonder Spoilers, doe je dat toch kan je een PB verwachten.) Ik stuur je nu even geen pb, ik zet het maar onder je tekst. Als je dit gelezen hebt mag je dit weghalen, alleen neem ik aan dat je het voor de volgende keer gewoon weet.;):cya: <<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:
mijn stem gaat naar: ->.LEVI.<-

Omdat: bij daddypimp een paar vingers te veel zijn! kijk maar eens goed naar de CD's slecht afwerking dus!

Haha :D Dit render komt van een Foto (Orgineel David Banner render), dus het zou een beetje raar zijn als David Banner in het echt ook teveel vingers heeft :cab: Btw die andere vingers zijn van het CD-Hoesje.. Als je teminste Goed kijkt ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem voor......... (scroll naar beneden)

Levi

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Nog snel stemmen :engel:

Ik stem voor .Levi.

Voor mij is deze stukke mooier dan die van DaddyPimp. Meer werk ingestokken en meer effecten.

Daddypimp's effect met die cd is wel mooi, maar daar word ik draaierig van :puh:

Mijn stem gaat dus duidelijk naar .Levi.

Geplaatst:
Daddypimp's effect met die cd is wel mooi, maar daar word ik draaierig van :puh:

Waar slaat dat op? :bonk:

Maar nu even On-topic!!

Het zijn 2 hele mooie creaties's . Het zou moeilijk worden om te kiezen.

DaddyPimp:

Ik vindt die eigenlijk heel mooi gemaakt als het eerst David Banner is. En ik vindt het mooi hoe je het hebt gedaan. met die cd-hoes, en die lettertype mag er ook wezen. En die achtergrond past er echt goed bij!

.Levi.:

Dat is eigenlijk onvestelbaar hoe hij gemaakt is.. Alleen vindt ik wel wat min puntjes.

- Ik vindt de kleur van de tekst niet mooi (Donker Rode Kleur)

- En ik vindt dat je die apartementen/hotels er niet echt bij staan bij de rest van dat plaatje

Ondanks die moeilijke beslissing ga ik voor:

.Levi.

Het was een hele moeilijke keuze ik heb e een half uur over gedaan om deze stem uit te brengen!!

MvG. Romano

Geplaatst:

Iedereen heel erg bedankt voor de stemmen. :) DaddyPimp jammer dat je geen stem hebt gekregen, volgende keer beter gewoon. ;)

.Levi. +1 punt, DaddyPimp -1 punt.

Topic closed en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...