steefklaver Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Hee! Ik ben bezig alle Photo Ops te verkrijgen en heb er al aantal. Maar bij een heb ik probleem. Dat is degene die boven het droogdok in Easter Basin hangt.. Van waar ik ook fotografeer, hij wil m niet nemen. Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg? Reageren
Bling Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Hey steefklaver, welkom op het forum. Aan jouw beschrijving te lezen bedoel je deze Photo Opportunity. Om zeker te weten dat je hem goed fotografeerd moet je zover mogelijk inzoomen op het plaatje van de Photo Opportunity zodat je hem goed in beeld krijg. Als je niet helemaal zeker weet waar het ronddraaiende icoontje zich bevind, kun je even op de screens kijken in mijn link. Reageren
steefklaver Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Hee, dankjewel man! Inzoomen was de truc! Niet eens aan gedacht. In ieder geval bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.