$NeoSyp$ Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Hey jongens ik heb echt een rotprobleem Ik heb dus gisteren mijn Windows XP opnieuw geinstalleerd, eerst documenten op cd'tje gezet en nu weer terug. Maar als ik nu met Sa mijn savegames laad, begint het spel gewoon opnieuw!!! Is hier iets aan te doen? Zodat ik ze nog kan gebruiken? Er zaten veel belangrijke tussen, onder andere een 100% zonder cheats, eentje met alle pakken (vriendinnen) en nog veel meer. Vooral die pakken zijn irri, want ik ben bezig met een filmpje, CSI: San Fierro, en daarin heb ik die pakken nodig! Over dat filmpje gesproken, nog iets heel irritant, de moviemaker file(met dat filmpje) die ik dus ook op cd had gezet, werkt nu ook niet meer... KAN IEMAND ME HELPEN DEZE BESTANDEN WEER TE LATEN WERKEN??? BEDANKT!!! Reageren
ikt Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Misschien heb je hem gedowngrade voordat je hem opneiuw installeerde! Donwgrade hem dan opnieuw. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 nee dat is het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.