libertycitypc Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Hallo, ik heb een vraag zijn er ook foto`s van de overleden broer van CJ Brain. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Nee helaas niet voor zover ik weet (ik ga heel effe kijken in het J huis) Reageren
libertycitypc Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Zou daar dan een foto van die brain hangen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 even kijken voor de zekrheid, als het er is is het daar Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 dit staat ook op http://nl.wikigta.org/index.php/Brian_Johnson Reageren
libertycitypc Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik kan hem niet zien ik ben geen medewerker ik wil het wel graag worden. Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) dit staat ook op http://nl.wikigta.org/index.php/Brian_Johnson Daar staat alleen wat informatie over Brain, helaas geen foto Ps: libertycitypc wat bedoel je prescies met medewerker? En wat kun je niet zien Bewerkt: 30 september 2006 door gammie Reageren
LBG Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Mensen mensen hij heet Brian en geen hersenen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Mensen mensen hij heet Brian en geen hersenen. Hij heet brian en geen hersenen lol, ik typte wat snel dus stond er bij mij Brain, foutje kan gebeuren we zijn ten slotte ook maar mensen Reageren
TheGuardian Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Hallo, ik heb een vraag zijn er ook foto`s van de overleden broer van CJ Brain. Er zijn geen foto's van de overleden broer van CJ. In het huis hangt er wel een foto, maar men kan niet met zekerheid zeggen of deze wel van hem is. Verder is er nergens een foto van hem te vinden of is er ook nooit een foto van hem vrijgegeven.. Ik kan hem niet zien ik ben geen medewerker ik wil het wel graag worden. Om medewerker te worden, moet je je best doen in de gtaforums. Ook vragen de admins je er zelf voor of je mee wilt helpen aan wikigta. Erom vragen helpt dus niet, in tegendeel.. dit staat ook op http://nl.wikigta.org/index.php/Brian_Johnson Daar staat alleen wat informatie over Brain, helaas geen foto Ps: libertycitypc wat bedoel je prescies met medewerker? En wat kun je niet zien Met medewerker bedoelt hij de wikigta medewerkers Reageren
libertycitypc Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Maar er hangen tochfotos in johnsons huis maar ik zie er maar twee met echte mensen er op klopt dit? jeroen Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ja, dat klopt. Eén foto die je ziet is van een vrouw, en dat is de moeder van CJ. Er hangt dus nog een foto van iemand, waarvan word gedacht dat dat Brian is, de broer van CJ. Maar zoals al gezegd is in dit topic is dat dus niet met zekerheid te zeggen, Rockstar zelf heeft daar niets over bekendgemaakt, dus dan weet niemand het natuurlijk zeker... Reageren
libertycitypc Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik kan iemand van Rockstar mailen?? Jeroen Reageren
Preddy Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Je kan altijd een mailtje proberen te sturen, maar ik betwijfel of je antwoord op je vraag gaat krijgen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Je kunt natuurlijk mailen naar Rockstar, alle mailadressen staan hier. Ik ben alleen bang dat je over deze vraag geen antwoord krijgt, veel mensen zullen dit al gevraagd hebben, en als Rockstar dit bekend wilde maken, hadden ze het wel een keer openbaar kunnen maken. Maar proberen kan natuurlijk geen kwaad. [Edit] Precies Preddy! Bewerkt: 1 oktober 2006 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.