Jump to content

brian johnson

Recommended Posts

Geplaatst:
Mensen mensen hij heet Brian en geen hersenen.

Hij heet brian en geen hersenen :puh: lol, ik typte wat snel dus stond er bij mij Brain, foutje kan gebeuren we zijn ten slotte ook maar mensen :)

Geplaatst:
Hallo, ik heb een vraag zijn er ook foto`s van de overleden broer van CJ Brain.

Er zijn geen foto's van de overleden broer van CJ. In het huis hangt er wel een foto, maar men kan niet met zekerheid zeggen of deze wel van hem is. Verder is er nergens een foto van hem te vinden of is er ook nooit een foto van hem vrijgegeven..

Ik kan hem niet zien ik ben geen medewerker ik wil het wel graag worden.

Om medewerker te worden, moet je je best doen in de gtaforums. Ook vragen de admins je er zelf voor of je mee wilt helpen aan wikigta. Erom vragen helpt dus niet, in tegendeel..

Daar staat alleen wat informatie over Brain, helaas geen foto :N

Ps: libertycitypc wat bedoel je prescies met medewerker? En wat kun je niet zien :?

Met medewerker bedoelt hij de wikigta medewerkers ;)

Geplaatst:

Maar er hangen tochfotos in johnsons huis maar ik zie er maar twee met echte mensen er op klopt dit?

jeroen _O_

Geplaatst:

Ja, dat klopt. Eén foto die je ziet is van een vrouw, en dat is de moeder van CJ. Er hangt dus nog een foto van iemand, waarvan word gedacht dat dat Brian is, de broer van CJ. Maar zoals al gezegd is in dit topic is dat dus niet met zekerheid te zeggen, Rockstar zelf heeft daar niets over bekendgemaakt, dus dan weet niemand het natuurlijk zeker...;)

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt natuurlijk mailen naar Rockstar, alle mailadressen staan hier.

Ik ben alleen bang dat je over deze vraag geen antwoord krijgt, veel mensen zullen dit al gevraagd hebben, en als Rockstar dit bekend wilde maken, hadden ze het wel een keer openbaar kunnen maken. Maar proberen kan natuurlijk geen kwaad.

[Edit] Precies Preddy!

Bewerkt: door Froodooo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...