Gtaboy107 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Hallo, ik heb mijn 1e signature gemaakt! Rates! Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Is dat je eerste signature.. Die is mooi Voor je eerste signature is hij werkelijk heel mooi geworden. Ik heb misschien 2 opmerking. Je tekst en dat effect. Ik vind je effect wat te krachtig, mooi maar verminder het een beetje Probeer ook eens een nieuw lettertye. Die kan je vinden op Da Font. Voor de rest krijg jij van mij een zilveren 8 Edit: nog een klein tipje, probeer eens je Fill of Opacity te verlagen naar een kleiner procent.. Misschien word je ouctome mooier Bewerkt: 30 september 2006 door Merticus XVII Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Is dat je eerste signature.. Die is mooi Voor je eerste signature is hij werkelijk heel mooi geworden. Ik heb misschien 2 opmerking. Je tekst en dat effect. Ik vind je effect wat te krachtig, mooi maar verminder het een beetje Probeer ook eens een nieuw lettertye. Die kan je vinden op Da Font. Voor de rest krijg jij van mij een zilveren 8 Ja mijn tekst was mislukt, maar ik probeerde het teminste nog. Ik heb hem namelijk uit de actie sig van Froodooo! Die was wel leuk om te doen. Ik raad je hem aan om hem ook eens te doen! Reageren
tjah77 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Mwah, een effect over een background gegooid, wat je teveel hebt gedaan+ slechte text. o_O Voor je eerste is hij wel redelijk: 6/10 Reageren
Lord of War Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Als 1e sig is dit niet slecht. Ik heb de Actie TuT ook al vaak toegepast in m'n sigs. De kwalitieit van de sig vind ik niet zo goed. Zoals Merticus al zei, je sig is wat TE actie-vol. Ik zie niet zoveel in je sig. Een soort dan beest voor een planeet ofzo. De tekst is ook niet zo goed gelukt, maar dat zal altijd wel zo blijven. Je kunt nooit HET perfecte font vinden voor in je siggy. 7.5/10 omdat he je eerste is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.