Jump to content

Eigen radio

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier zijn echt al heel wat topics over gemaakt, gebruikt de zoekfunctie maar eens, dat zul je genoeg topics over dit onderwerp vinden.

Maar ik zal voor deze keer het antwoord nog wel even vertellen. Het is een uitleg van -Matthijs-

Het werkt wel net zo als in Vicecity waar je je nummers in een bepaalde map moet zetten. Voor San Andreas moet je de liedjes in je map User Tracks zetten, die kan je vinden in je GTA San Andreas User files. En die map kun je vinden in de map Mijn Documenten. Daarna als je je nummers in de map hebt gezet start je je spel en ga naar Options > Audio Options > User Track Options en druk dan op Scan User Tracks. Daarna kun je je spel loaden, en als muziekzender moet je User Track Player hebben.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst: (bewerkt)

In san andreas kun je je eigen muziek luister met de San Andreas User Tracks zender in de auto. De muziek die je wilt beluisteren zet je in je 'San Andreas User Tracks' map in de 'San Andreas User Files' folder die waarschijnlijk in 'mijn documenten' staat. (Dit is namelijk bij de meesten zo)

Zodra je je muziek erin gezet hebt start je San Andreas en ga je naar 'Audio Options' en selecteer je vervolgens 'User Tracks Options' en dan moet je even op 'Scan User Tracks' klikken en zet je de 'Play Mode' op 'Random'.

Als iets je nog niet helemaal duidelijk is, vraag je het maar. ;)

Edit: Ingehaald...

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

hey mensen ik heb een vraag

ik wist al heel lang hoe dit moest, maar nu heb ik mijn Windows opnieuw geinstalleerd, eerst backup gemaakt van documenten, documenten geplaatst, SA geinstalleerd, maar nu werken mijn liedjes niet meer in SA! Ook mijn savegames doen het niet meer... (+een windows movie maer bestand...)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...