Ben_92 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Kan iemand voor mij (voor GTA San Andreas) de txd policeshirt.txd wit maken? Dus wel gewoon die kreukels enzo, maar wel wit. Reageren
nick11123 Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 ik zou het wel willen doen voor je alleen ik heb geen Sanandreas op de PC dus kan jij me dan mischien die texture geven? dan probeer ik hem wel wit te maken Reageren
Bassiej Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik kan het ook wle voor je doen, alleen moet je mij dan een plaatje sture (niet een txd) Reageren
nick11123 Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Dit is 'm: Het spijt me maar ik krijg hem niet wit ik denk dat doe ik wel effe met paintshop pro maar dat ging niet. mischien lukt het een ander wel nog succes Reageren
Achille Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Ik krijg em wel wit even wachten. Edit: als je het zwart wit maakt zie je die kreukels niet dusja dan word ht lelijk.. Bewerkt: 7 oktober 2006 door Achille Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.