Jump to content

maplestory

Maarten!!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb net maple gedownload en geinstalleerd en gepatch alleen hij doet het nog steeds niet ik krijg steed error 114 kan iemand me helpen

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe groot is je beeldscherm?

heb geen lineaal dus ik kan het niet meten maar zie je mijn sig dat plaatje gaat er 15 keer in

3 keer in de breedte en 5 keer in de lengte en soms krijg ik ook een zwart beeld moet ik 5 minuten wachten en staar er dan dat de connectie is verbroken

Bewerkt: door Maarten!!
Geplaatst:
Met grootte bedoelt hij de resolutie :)

1024*780 bijvoorbeeld.

dan heb ik nog steeds geen flauw idee ja ik ben een computerwonder :roll::roll::roll:

sorry voor dubbelpost

ik weet het eindelijk :clown::clown: het is 1280*1024 oh ja mijn vader heeft nog de laatste drives voor de videokaart geinstalleerd

kan alsjeblieft iemand me helpen ik heb maple een e-mail gestuurd alleen ze reageren niet

ik krijg telkens error 114 kan iemand me helpen

sorry voor dubbelpost

ik weet het eindelijk :clown::clown: het is 1280*1024 oh ja mijn vader heeft nog de laatste drives voor de videokaart geinstalleerd

kan alsjeblieft iemand me helpen ik heb maple een e-mail gestuurd alleen ze reageren niet

Ik zou als ik jou was mapleStory uninstaleren daarna weer downloaden en opnieuw instaleren, wie weet helpt het ;) Kan een foutje in zitten.

ps:Probeer eerst je beeldscherm is op een resolutie van 1024 bij 768 te zetten ik heb hem daar ook op staan en kan maple gewoon spelen.

Bewerkt: door gammie

sorry voor dubbelpost

Ik zou als ik jou was mapleStory uninstaleren daarna weer downloaden en opnieuw instaleren, wie weet helpt het ;) Kan een foutje in zitten.

ps:Probeer eerst je beeldscherm is op een resolutie van 1024 bij 768 te zetten ik heb hem daar ook op staan en kan maple gewoon spelen.

all done maar het helpt niet weet niemand iets anders

edit:mijn vader heeft het geinastalleerd op de laptop dus daar speel ik het nu op

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...