Gtaboy107 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Graag niet rippen, jou naam heb ik voor de Signature Markt gedaan, alleen lukt de tekst niet. Rates please! Reageren
tjah77 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Dit kan toch beter ? Een filter+ text ? Dat je dat in je eerste sig doet kan ik begrijpen, maar ook in je tweede? o_O Wat meer effecten en dingen die je toevoegd zouden beter zijn. Probeer ook niet altijd een render te edditen, maar ook zelf iets nieuw te maken. Maar toch wel mooi effect. KUTGW! 6.8 krijg je. Bewerkt: 30 september 2006 door tjah77 Reageren
Lord of War Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Veel is er niet aan je sig veranderd, niet? Je 1e sig vind ik 'm vééél beter. Deze vind ik wat gewoontjes. Voeg border toe, meer effecten. Volg veel Tuts, dan leer je veel bij. Kijk naar mij, m'n eerste sig is zo simpel als wat. En als je kijkt naar m'n nieuwste, is er al hééél wat veranderd. Blijf niet steeds tutorials volgen, probeer soms eens je eigen ding te doen. Deze sig zou ik nog niet in de Signature Markt zetten, hij is nog wat te simpel. Prboeer eerst nog wat nieuwe dingen uit. Ik geef je sig een 6/10 Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Helaas moet ik deze 2 mensen boven mij volgen. Probeer je eigen stijl, maak eens gebruik van brushes en c4d's die je kan vinden op het forum van Gamerenders. Smudge eens een van die mensjes, gebruik een beetje kleurverandering of wat lijntjes voor de achtergrond. Dit is nogal simpel, maarja.. Een 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.