Jump to content

Schuurtje plaatsen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ha mensen een simpele vraag:

hoe plaats je dat ene blauwe schuurtje door middel van modden op de bouwplaats in SF? Ik bedoel dat blauwe schuurtje waar je ook in kunt (kijk maar bij garage xoomer (niet de jouwe) in SF). Hoe krijg ik een kopie daarvan op de bouwplaats? Bedankt!

Geplaatst:

Ik heb geen idee welk schuurtje jij bedoelt, maar een object klonen is simpelweg te doen door de IDE en IPL lijn ook te kopiëren. Je moet dus hetzelfde ID nummer gebruiken, dezelfde dff en txd, alleen andere coordinaten. Dit kun je makkelijk doen moet de map IO. Hier vind je een videotutorial over hoe je met de map IO werkt. Alleen moet jij het iets anders doen. Je laad namelijk gewoon zoals in de tutorial de SA map in 3dsmax, alleen nu hoef je slechts het object te verplaatsen met de move tool. Dan vul je de juiste gegevens in en plak je de IDE en IPL lijn bij de bestaande IDE en IPL bestanden ;)

Geplaatst: (bewerkt)

om eerlijk te zijn snap ik er geen bal van... :?

plaatje van het schuurtje dat ik wil verplaatsen/kopieren:

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:

als je deze link volgt krijg je een download van een programma waar je alles wat in gta staat kunt verplaatsen,kopieren en verweideren. dan kun je het zelf eens proberen

Geplaatst:

maar even ene vraag, waar zou jij hem willen zien, op welke plaatsen en naar welke richting moet de deur? gebruik even dit plan

th_plan.jpg

zie plan: (blauw is schuur rood is deur)

PS: als je toevallig van plan bent dat schuurtje daar te plaatsen, zet dan aub ook een bureau erin (groen is bureau, moet onder raam staan)

oke, even de lelijkste bureau opzoeken :puh: (neenee is geintje :7 )

ik zal dat nu regelen maar eerst een bureau vinden

(ps: bureau met een PC erop?) want ik weet dit enige bureau :schater:^_^

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

is best als het maar onder het raam staat dat als stel, je kijkt door het raam van buiten naar binnen dat je het bureau wel ziet maar niet wat eronder zit snap je wel (er ligt namelijk een lijk onder in mijn filmpje :puh: )

bedankt heh!

Geplaatst:

oke, zal dus is een lege bureau opzoeken, maar ikd acht dat er een scherm erop stond dusja of heb jij liever een blanco burau of tafel?

Geplaatst:

nee doe maar die ene met die PC het moet er uit zien als het kantoortje van de voorman van de bouw

:cya:

ok schiet wel op aub moet zo uitzetten...

mij vertrokken op bizonjacht

UGH

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...