TheGuardian Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Heey, Ik zelf zat een hele tijd bij funpic, maar nu hebben ze daar jammer genoeg ook van die vervelende pop ups en ads. Ik zoek dus weer een gratis host, maar zonder reclame, pop ups of ads of andere troep. Kan iemand me hiermee verder helpen? Ten tweede zoek ik een gratis layout. Weet iemand een goede site, waar je een leuke layout kan downloaden voor een website te maken via frontpage, met de hand dus? Alvast bedankt.. TheGuardian Reageren
Lampje Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Antwoord 2: Link 1 ? Link 2 ? Meschien dat je hier een site tussen kan vinden, Natuurlijk is het handig als je van te voren even zelf op google[/font] kijkt Ook zijn meestal die website's al gelijk gecode, dus hoef je het niet zelf te doen. Succes Lampje Reageren
TheGuardian Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Tja, maar het is mischien ook handig dat je ineens vraagt wat je zoekt. Op google vind je inderdaad veel, maar wie weet zijn er hier wel mensen die een goede host weten en een goede free layout, terwijl je die op google moeilijk vind Reageren
ViceAgent Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Hey Guardian, Ik ben bang dat er tegenwoordig zeer weinig goede gratis hosts meer zijn, wat opzich ook niet gek is natuurlijk want het is een miljoenenbussiness. Vroeger had je Wyger, dat was de beste gratis host die ik ooit gekend heb, en toen die failliet ging heb ik besloten zelf ergens hostingspace te komen, en ik adviseer je dat ook te doen. Er zijn altijd nog gratis alternatieven als Freehostia en zoals je al zei Funpic, maar ik denk dat het vrij lastig/onmogelijk word om gratis hosting met PHP & MySQL zonder reclame te vinden. (je kan altijd aan iemand vragen of hij je wil sponsoren natuurlijk!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.