Jump to content

Pirates of the Caribbean

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey speelt er iemand(of heeft er iemand gespeeld) Pirates of the Caribbean? En dan bedoel ik niet die nieuwe the legend of Jack Sparrow maar de gewone, oude, uit 2003 afkomstige Pirates of the Caribbean game voor de pc. Ik heb op een site gezien dat je met de instellingen kan rotzooien zodat je met zoveel geld als je wil kan beginnen, met welk schip dan ook, en met welke naam en skills en noem maar op. Dit staat in een text document genaamd characters_init(pad: C:/Program Files/Bethesda Softworks/Pirates of the Caribbean/PROGRAM/Characters) en dat je dan alles kan veranderen. Maar als ik dan nieuw game start, werkt dit helemaal niet! Mijn skills staan nog op 1, en ik begin gewoon met 1,000 gold?! Speelt iemand deze game ook en weet ook iemand wat ik fout doe? Bij voorbaat dank,

wakkiegeslacht :cya:

Bewerkt: door wakkiegeslacht

Ooh sorry ik heb dit toevallig niet gelezen maar je moet iets downloaden en dan init.c (volgens mij) en seadogs.c vervangen door de nieuwe versie daarna kan je met een knop onsterfelijk worden en kan je onsterfelijk worden.

Ik zou hem dan opnieuw installeren en dan dat vervangen door die download (weet niet waar je hem kan downloaden)

Ik zou hem zelf niet veranderen want dan heb je vaak fouten.

Bewerkt: door Damos

De link naar de file doet het niet...

Geplaatst:

Bij mij doet de link het op zich wel, maar als je dan doorklikt naar de file in kwestie krijg ik een foutmelding. Ik heb nog even verder gezocht voor je en deze link gevonden, die volgens mij dezelfde is als die van Damos, maar dan op een andere site.

==> Klik <==

Ja dat bedoelde ik bedankt GTA-sheep _O_

Hoe moet ik dat precies 'vervangen'?

Geplaatst:

Ik heb het spel zelf niet, dus kan natuurlijk niet nakijken of dit klopt, maar als ik de gebruiksaanwijzing lees komt er dit uit:

Als je de download hebt uitgepakt zie je 3 dingen staan: een map PROGRAM, een tekstbestandje en infobestand. Je hebt de PROGRAM map nodig. Dubbelklik de map en je ziet het bestand Seadogs.c staan. Klik bestand met rechts aan, kies kopieren en plaats dit bestandje in je reeds bestaande spel op exact dezelfde plek (dus ook in de map PROGRAM die daar al stond). Dubbelklik vervolgens in je gedownloade bestand de map CONTROLS. In die map staat het bestand init_pc.c. Klik met rechts aan, kies voor kopieren en plaats dit bestandje in de map PROGRAM/CONTROLS van je spel. Klaar...

Natuurlijk moet je eerst ff die twee bestandjes die nu worden overschreven even redden en een reserve kopie maken. Als alles mis gaat kun je tenminste nog terug. Duidelijk zo?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...