DaddyPimp Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik heb er erg veel tijd ingestoken.. De render was trouwens eerst David Banner, Maar heb hem gemixt met die van DJ Whoo Kid. Ook heb ik het CD hoesje zelf gemaakt en de kleren een beetje verandert.. Paar effecten over de render en de achtergrond. Plus de text, die ik zelf ook wel geslaagd vind Any rates? Reageren
mattiejj Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 zeer mooi, dat hoesje(vooral dat oneindige effect) en het lettertype is erg mooi, achtergrond ook alleen jammer van die mouw, ik vind hem een beetje raar uitzien, maar dat kan ook aanmij liggen 8,5 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik ben niet echt bekend met GFX zoals jij ze maakt DaddyPimp, maar ik vind deze er best nog gelikt uitzien. Vooral je Cd-hoesje is erg mooi en origineel. De effecten zullen er ongetwijfeld inzitten, al zie ik ze niet. Dat zal de kunst er ook wel van zijn. In ieder geval vind ik de tekst links bovenin wat storend, vooral als ik je design in het geheel bekijk. Een van de eerste dingen waar ik naar kijk, is je tekst. Klein staat fijner zeg ik dan maar, misschien had een ander font ook wel goed gestaan. Verder zie ik een gekke knik in zijn shirt rechts. Het kan ook zo zijn dat je dat bedoelt heb, maar ik vind het er wat vaag uitzien. Misschien was het mooier geweest als het iets mee op elkaar aansloot. Al met al een mooi werkje, Daddypimp, misschien kun je nog wat aan de minpunten werken!? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Bedankt voor de rates Mattiej en Mathijs! Nog rates? Reageren
Lord of War Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Alweer een mooie design, DaddyPimp! Laten we eerst beginnen met de (weinige) -punten. Het grootste -munt is de mouw. Dat weet je waarschijnlijk al. Hij ziet er zo 'recht' uit. Maar dat is waarchijnlijk omdat je de personen hebt gemixt. Het andere -punt is het font. Je tekst is wat té groot vind ik. Waardoor je tekst van de muur naar die poort 'overslaat' en dat is niet zo realistisch. Je lettertype is goed maar ik zou toch een ander nemen. Nu de +punten. Het grootste +punt is je effect op het cd-hoesje. Het effect is erg goed geslaagd en het is origineel. De mix tussen de 2 personen vind ik ook goed geslaagd op de mouw na. Hier is zeker veel tijd ingestoken, dat zie je gewoon aan het resultaat. Ik zou zeggen; probeer wat te doen aan je -punten zodat je dé perfecte design kan maken. 9.5/10 Bewerkt: 1 oktober 2006 door Lord of War Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Alweer een mooie design, DaddyPimp! Laten we eerst beginnen met de (weinige) -punten. Het grootste -munt is de mouw. Dat weet je waarschijnlijk al. Hij ziet er zo 'recht' uit. Maar dat is waarchijnlijk omdat je de personen hebt gemixt. Het andere -punt is het font. Je tekst is wat té groot vind ik. Waardoor je tekst van de muur naar die poort 'overslaat' en dat is niet zo realistisch. Je lettertype is goed maar ik zou toch een ander nemen. Nu de +punten. Het grootste +punt is je effect op het cd-hoesje. Het effect is erg goed geslaagd en het is origineel. De mix tussen de 2 personen vind ik ook goed geslaagd op de mouw na. Hier is zeker veel tijd ingestoken, dat zie je gewoon aan het resultaat. Ik zou zeggen; probeer wat te doen aan je -punten zodat je dé perfecte design kan maken. 9.5/10 Bedankt voor de uitgebreide Rate Low! Ik zal proberen de -Punten te verbeteren Reactie op dikgedrukte stukje: Het was ook niet de bedoeling dat het op de muur hoorde te staan maar je brengt me wel op een idee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.