joshoon Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 hey, ik zit op dit moment op me laptop. want ik heb een probleem met me gewone pc. ik was gisteren ergens mee bezig. waarmee je je XP de look van Vista kon geven. er was een soort patch. die opende ik. me werkbalk en alle icontjes en snelkoppelingen gingen weg en hij vroeg om mijn windows CD Windows XP Home Edition servicepack 2 zoiets maar doe had ik niet dus ik drukte op annuleren en er kwam niks terug. toen herstarte ik me pc. maar er bleef maar niks komen ook niet in veilige modus. het enige wat ik zie als ik me pc opstart is me achtergrond. weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder dat ik al mijn bestanden kwijt raak? alsvast heel heel erg bedankt Reageren
ikt Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Doe CTRL+ALT+DEL eens, ga naar Toepassingen en druk onderop op Nieuwe taak. Vul daar explorer.exe in en druk op Ok. Dit doe ik meestal als icoontjes weggaan. Maar dit is met je skin. Je moet denk ik je harde schijf naar aan een andere PC aansluiten en de bastanden kopeieren. En dan moet je weer Windows opneiuw instaleren. Bestanden kopieren, klaar. (Ditwerkt jammer genoeg niet voor gehele programma's) Maar dit vind ik een slechte oplossing, dus wacht maar even af op andere posts Reageren
joshoon Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 iemand anders had me het al uitgelegt. inderdaad CTRL + ALT + DEL maar ik had het bestand explorer.exe niet in C:\WINDOWS dus heeft een kameraad van me het naar me gestuurt via me laptop. en die explorer.exe heb ik op me Ipod geplaatst. en via CTRL + ALT + DEL ben ik in Deze Computer gekomen waar je de bestanden van me Ipod kan checken. die explorer.exe heb ik tien in C:\WINDOWS geplaatst en toen weer CTRL + ALT + DEL en toen Nieuwe Taak en toen Explorer en nu is het weer goed Maar toch bedankt Ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.