Dx11 Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Nou het zit zo, ik heb sinds gister gta san andreas, en begon gelijk met codes van hydra bijv en vloog naar het grote vliegveld want ik wilde daar alles wel eens proberen, wat blijkt, alles zit op slot? zijn er trucjes om ze open te krijgen? zo nee wanneer gaan ze vanzelf open? en staan er ergens nog vliegtuigen die wel open zijn? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Nou het zit zo, ik heb sinds gister gta san andreas, en begon gelijk met codes van hydra bijv en vloog naar het grote vliegveld want ik wilde daar alles wel eens proberen, wat blijkt, alles zit op slot?zijn er trucjes om ze open te krijgen? zo nee wanneer gaan ze vanzelf open? en staan er ergens nog vliegtuigen die wel open zijn? De vliegtuigen gaan open als je de vliegschool hebt behaald. Dit kan gebeurd in de desert, wat dus na San Fierro is. Voor die tijd weet ik niet of je hem kunt openen, volgens mij niet. Tenminste, van San Fierro. Die in Las Venturas en Los Santos zijn wel open. De Shamel in Los Santos bijvoorbeeld is al wel open. Bewerkt: 1 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren
Jorair Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) die voertuigen op dat ene grote vliegveld (dat van san fierro) gaan pas open als je in las venturas (het derde eiland) de flight school hebt gedaan, op de andere 2 vliegvelden staan ook vliegtuigen, en die zijn wel open DUTCHY 3010 WAS ME VOOR Bewerkt: 1 oktober 2006 door Jorair Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.