Jump to content

gta ripper Vs Lord of War

Recommended Posts

Geplaatst:

Jeetje waarom maken jullie het me nou zo moeilijk :-(

Uiteindelijk gaat mijn stem naar Lord of War, zijn design vind ik net iets mooier en beter dan die van jouw Gta Ripper, die ik overigens ook erg mooi vind. Lord Of War, bij jouw vind ik het uitgesmudgede gedeelte boven de render en de auto erg mooi, en het font en de background, het past allemaal erg goed bij elkaar. Ik kan hier gewoon geen minpunten op verzinnen. Gta Ripper, jouw ''lightbeam'' vind ik ook erg mooi, de kleuren passen allemaal bij elkaar alleen is het jammer dat hij iets te licht is. Dat felle lichtblauwe vloekt ook een beetje want het past niet bij de rest.

Gta Ripper: 90%

LoW: 100%

Geplaatst:

Ik stem op Lord of War, zijn design spreekt me véél meer aan, en ik vind die van GR ook wel relaxt maar nét iets te fel.

Geplaatst:

Mijn stem gaat ook naar LOW . Gewoon om de simpele reden dat ik die van hem het mooiste vind :cya:

Geplaatst:

Lord Of War:

What The F*ck. Die van Lord Of War is zo vet cool. Ik hou van P.Diddy (goeie muziek, maar laten we ten zake gaan) en hij staat er mooi bij. Ik heb die van LoW al een keer becijferd, dat weet hijzelf misschien ook wel. Ik geef hem nu een 9,8/10 omdat ik P.Diddy er goed bij ziet staan, mooie auto's, goed gemaakt, heel erg realistisch.

gta ripper

Ik vind op een of andere manier die van gta ripper niet zo mooi als die van LoW, maar dat komt vast omdat hij niet erg realistisch is. Maar kom op gta ripper, je kunt het wel, ik geef je een 9,0/10.

Resultaten:

1e: Lord Of War

2e: gta ripper

Geplaatst:

ook Lord of War omdat die van gta-ripper opzich ook wel mooi is maar van LoW spreekt me meer aan( dit is mijn mening :*D )

Geplaatst:

Battle Regels

Rate of stem je op iemands design vertel er dan wat bij, probeer die gene tips te geven of misschien hoeft het helemaal niet, maar vertel wat meer bij het raten van iemands design. Hier laat ik een 2 voorbeelden zien hoe het moet en hoe niet.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om bij elke rate die jij doet, of bij elk commentaar of stem dat je geeft op een design je mening te onderbouwen, dus vertellen waarom je dat vind. Dit maakt het voor de gene die zijn design laat raten ook stukken leuker, en heeft er vaak ook nog wat aan.

Lord of War!!

Aub even de regels lezen vooraleer je je stem uitbrengt Koen. Er staat duidelijk dat er een reden moet zijn waarom je op die bepaalde persoon gevote hebt :) Zo kan de tegenstander zien wat hij minder gedaan heeft en wat hij kan verbeteren.

On-topic:

Mijn stem gaat naar GTA ripper. Waarom? Omdat ik het eens iets nieuws vind. Het is zeer moeilijk te vergelijken met die van LoW. Ik vind ze beiden zeer geslaagd, dat zeker.

LoW: De wagen komt er zeer goed uit. Die donkere achtergrond past ook heel goed bij je onderwerp! Minstens een 9/10.

GTA ripper: Maar toch wint hij omdat ik dit zeer mooi vind, en ik het eigenlijk nog nooit ben tegengekomen zoiets.

De ruimte met de sterren is zeer mooi gemaakt en dan de "uitbarsting" is er ook knap bij gemaakt. De kleuren schieten weg naar 1 bepaald doel...

Knap! 9/10

Geplaatst:

GTA Ripper:

Wauw! Mooi man!

Echt mooi, geen fouten.. wat kan eigenlijk fout hierbij.. :S

Maak je er eens een tut over?

LOW:

Ook mooi, maar ik hou niet zo van die 'bling bling' en die dingen..

Dus mijn smaak valt al snel naar GTA Ripper, door zijn prachtige effecten.

Daarom: GTA Ripper! ^_^

Geplaatst:

Ik stem op Lord Of War. Ik vind hem gewoon wat stoerder en ik weet wat het voorstelt. Integendeel van Gta Ripper. Ik heb geen flauw idee wat het moet voorstellen. Dus is mijn keuze snel gemaakt.

Lord Of War.

Rullez :t

Geplaatst:

Na lang wachten is het eindelijk zover. In dit topic kan een punt uitgereikt worden. Helaas niet voor de uitdager gta ripper maar voor zijn tegenstander Lord of War. Gefeliciteerd +1 punt voor jou!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...