quincy225 Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik heb een Minibike mod geinstaleert in de plaats voor de ""PizzaBoy" Dat is een bike van die pizza dingen alleen waar staan die? Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Dat ligt er natuurlijk aan voor welke GTA jij de mod hebt geinstalleerd. Vindplaastsen voor voertuigen zijn te vinden op http://www.nl.wikigta.org. Bijvoorbeeld in Vice City staan ze bij de pizzarestaurants Reageren
Bling Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) De pizzaboy in San Andreas heeft geen exacte vindplaats, als je geluk hebt zie je hem soms door de steden rijden maar aangezien jij San Andreas voor de PC hebt raad ik je aan een car spawner te downloaden zoals bijvoorbeeld de noobmode. Hier kun je de noobmode downloaden. Het werken ermee is heel simpel, alles staat in de readme die bij de download zit en je hebt het als het goed is zo onder de knie. Het enigste nadeel van deze mod is dat je oude savegames het niet meer doen als je deze mod geinstalleerd hebt. @ SWY (bericht hieronder), je hebt gelijk ja, in Las Venturas staat inderdaad een Pizzaboy geparkeerd. Hij staat bij de Burger Shot in Las Venturas. Hier moet je tevens ook de Courier missies starten en deze start je op een Pizzaboy inderdaad. Stom dat ik daar niet aan gedacht had. Hieronder een kaartje met de exacte locatie: Bewerkt: 1 oktober 2006 door Bling Reageren
SWYV Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 ik dacht dat er een pizzaboy staat in Las vegas city dichtbij de brandweerkazerne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.