Gta Ripper Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb hier echt ontiegelijk veel werk aan besteed. Hij is niet zo'n goede kwaliteit. png(24) of (. Was te groot. Bewerkt: 1 oktober 2006 door gta ripper Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 best mooi. Alleen jammer van dat kleine rare poppetje achterdoor... Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Bedankt, nog meer rate's? Reageren
M4X Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Erg mooi Alleen de background is een beetje kaal. Rating: 8/10 Reageren
The Mafia Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Alleen de background is een beetje kaal. OMG, kaal ? mijn god kom met goede argumenten ***** ------------------------------------------------------------------------------------ *GTAripper heel mooi design niks op aan te merken 9/10. Reageren
M4X Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Alleen de background is een beetje kaal. OMG, kaal ? mijn god kom met goede argumenten ***** ------------------------------------------------------------------------------------ *GTAripper heel mooi design niks op aan te merken 9/10. Het design is prachtig, helemaal niks mis mee, alleen ontbreekt er wat bij de background voor mijn gevoel Reageren
Lord of War Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Mooie design, gta ripper. Ik moest ff opkijke toen ik het zag. Hier zijn vas heel wat C4D renders ingestoken. Het enige -punt is je render'tje. Hij is niet zo duidelijk. Je tekst is goed gelukt vind ik. En dat hij leeg is, vind ik helemaal niet, hij is niet te leeg en niet te vol. Het wit is wel wat té overdreven vind ik, maar voor de rest, goed sig. 9.2/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik heb de kwaliteit gefixt! Reageren
King Room Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 WooW,, dit vindt ik echt een heel mooi stukje werk!! Ik vindt hem eigenlijk erg prachtig.. Misschien zou je een background voor de pc kunnen maken!! Dan zal ik die wel nemen!! 9.4/10 Reageren
Achille Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Mooie design, gta ripper. Ik moest ff opkijke toen ik het zag. Hier zijn vas heel wat C4D renders ingestoken. Het enige -punt is je render'tje. Hij is niet zo duidelijk. Je tekst is goed gelukt vind ik. En dat hij leeg is, vind ik helemaal niet, hij is niet te leeg en niet te vol. Het wit is wel wat té overdreven vind ik, maar voor de rest, goed sig. 9.2/10 Die 'render'tje' heet sprite. Verder nette artwork. 8.8 Reageren
Ferre Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Alleen de background is een beetje kaal. OMG, kaal ? mijn god kom met goede argumenten ***** Ik begrijp hem wel. De background is voornamelijk die nightsky brush en zwart. Er zit ook c4d bij, maar minder zichtbaar. Daarom vind ik het ook best wel leeg. Op de voorgrond zitten veel c4d renders die wel de helft van het plaatje bedekken. Daarom begrijp ik wel (een beetje) jouw reactie, maar jij hebt ook niet gelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.