Jump to content

DBZ:LP

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hier echt ontiegelijk veel werk aan besteed. Hij is niet zo'n goede kwaliteit. png(24) of (8).

Was te groot.

dbzlpbatteleiy5.png

Bewerkt: door gta ripper
Geplaatst:
Alleen de background is een beetje kaal.

OMG, kaal ? mijn god kom met goede argumenten *****

------------------------------------------------------------------------------------

*GTAripper heel mooi design niks op aan te merken 9/10.

Geplaatst:

------------------------------------------------------------------------------------

*GTAripper heel mooi design niks op aan te merken 9/10.

Het design is prachtig, helemaal niks mis mee, alleen ontbreekt er wat bij de background voor mijn gevoel

Geplaatst:

Mooie design, gta ripper. Ik moest ff opkijke toen ik het zag. Hier zijn vas heel wat C4D renders ingestoken. Het enige -punt is je render'tje. Hij is niet zo duidelijk. Je tekst is goed gelukt vind ik. En dat hij leeg is, vind ik helemaal niet, hij is niet te leeg en niet te vol. Het wit is wel wat té overdreven vind ik, maar voor de rest, goed sig.

9.2/10

Geplaatst:

WooW,, dit vindt ik echt een heel mooi stukje werk!!

Ik vindt hem eigenlijk erg prachtig..

Misschien zou je een background voor de pc kunnen maken!!

Dan zal ik die wel nemen!!

9.4/10

Geplaatst:
Mooie design, gta ripper. Ik moest ff opkijke toen ik het zag. Hier zijn vas heel wat C4D renders ingestoken. Het enige -punt is je render'tje. Hij is niet zo duidelijk. Je tekst is goed gelukt vind ik. En dat hij leeg is, vind ik helemaal niet, hij is niet te leeg en niet te vol. Het wit is wel wat té overdreven vind ik, maar voor de rest, goed sig.

9.2/10

Die 'render'tje' heet sprite.

Verder nette artwork. 8.8

Geplaatst:

Ik begrijp hem wel. De background is voornamelijk die nightsky brush en zwart. Er zit ook c4d bij, maar minder zichtbaar. Daarom vind ik het ook best wel leeg. Op de voorgrond zitten veel c4d renders die wel de helft van het plaatje bedekken. Daarom begrijp ik wel (een beetje) jouw reactie, maar jij hebt ook niet gelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...