Drieske Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Hey, Soms heb ik zo 1 sec dat er een bericht komt reading error en dan gaat het spel gewoon verder... Maar nu he ik die lowrider race gedaan en ehb die gewonnne maar nu vind ik nergens geen opdrachten meer... Veele mensen zeggen dat dat niet echt klopt dat je geen letters meer ziet in je map enz ik zie enkel de N van noorden... Greetz Kan iemand me misschien verder helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 die reading error is waarrschijnlijk omdat je laser vuil is maar dat van die missie :blink: een bug mss? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 raar heb je een gekopieerde ps2? gekopieerd spel? anders ff met een wattenstaaf en alcahol schoonmaken (pas wel op als je dekt dat je het niet kan niet doen en iemand zoeken die het wel kan:)) en na die lowrider mission hoor je andere missions te krijgen... meschien kan je ff w8ten op een telefoontje .... anders overnieuw beginnen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.