Eli R Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Ziet er beter uit in calired. Bewerkt: 1 oktober 2006 door Eli R Reageren
Backsmash Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 stukken beter dan je pr0n sig het effect van de achtergrond naar de sig is heeel erg mooi gedaan. ik heb er niets op aan te merken. 8/10 Reageren
Eli R Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Zijn er heel toevallig nog meer mensen die zouden willen raten? Reageren
Lord of War Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik wil wel eens raten. Om te beginnen vind ik je sig niet zo duidelijk omdat hij te klein is denk ik. De rand vind ik maar slecht en onoverzichtelijk. Het neemt zowat 4/10 van je sig in. Op het eerste zicht kon ik niet echt zeggen dat hij over Zelda gaat, maar na goed te kijken zag ik al wat meer. Jammer dat hij zo onoverzichtelijk is, Eli R. Daardoor gaan er heel wat punten af. 6.5/10 Reageren
Hylkema Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ten eerste vind ik het veel te klein (komt door de rand die ook veel te groot is?), zoals al eerder is gezegt, ten tweede vind ik de kleuren iets te veel van het goede. Vooral met dat bloom effect, past niet bij zo'n rand. Ook is het best vaag, zal niet weten of dat door jou komt omdat het door de orginele screenshot komt, maar toch. ps; moet je hier raten? geef liever gewoon commentaar ipv een cijfer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.