Jump to content

Made In heaven

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan Iemand me helpen????

Ik probeer al de hele tijd Made in Heaven :N ( je moet hier een bank over vallen met Catalina en je moet van die bommetjes plaatsen op de muur maar die gaat niet stuk)te halen maat het lukt niet.

Ik heb al op het forum gekeken maar het lukt nog steeds niet.

Help me Aub!!!!!!

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt waarschijnlijk Against all odds, Made in Heaven is namelijk alleen een cutscene.

In de missie 'Against All Odds' is het de bedoeling dat je een Satchel Charge op de deur gooit waarachter zich de kluis bevind. Je moet dus op de deur gooien en niet op de muur wat jij zei. ;)

Voor meer informatie check je even deze link die meer informatie geeft over deze missie. :)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Even een aanvulling op het antwoord van Bling. Als de missie, ondanks de hulp en tips die je van Bling hebt meegekregen, toch nog niet lukt, dan kun je je savegame plaatsen in het Savegame Aanvraag Forum. Lees wel even door hoe het allemaal werkt, zodat mensen je goed kunnen helpen daar.

Negeer dit bericht maar als het je wel lukt, maar dan weet je het in het vervolg ook als er andere missies niet lukken natuurlijk. :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

gewoon naar de walktrought gaan, de beste site ter wereld met maar liefst 2500 pagina's :D:D:D

Bewerkt: door nebu147
Geplaatst:

Je moet idd die pakketjes op de deur gooien, die rode, en vergeet ook niet om op de ontsteker te drukken! Volgens mij is dat de eerste missie waarin je met Chatcel bommen (ofzoiets... :cab: ) werkt. Mijn vriend had ook problemen met die missie, want hij wist niet hoe hij die dingen tot ontploffing kon krijgen!

Veel geluk ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...