Lampje Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Als je dat wilt doen graag, Want ik zelf kan niks vinden en heb zelf ook helemaal geen verstand van drivers, al die namen en die shit[/font] Reageren
libertycitypc Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Je kunt die tweakers van mij gebruiken dan kun je ze zo downloaden. Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Helaas ik hoopte dat hij op NVIDIA wel stond maar kan hem niet vinden, mijn excuses hopelijk kan iemand anders beter zoeken dan mij Bewerkt: 1 oktober 2006 door gammie Reageren
Lampje Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Iemand nog een idee? Volgens mij broer ligt het aan het bestand kernel32.dll, Dat van Windows is... Maar hij weet niet wat het bestand doet dus kan er ook niks mee Reageren
libertycitypc Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Hey Lampje, heb je mijn link ook al geprobeerd naar Tweakers? Reageren
Lampje Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Net stondt die link er nog niet, Maar niks Oja, Als je van die error op Click here (onder aan) klikt krijg je het volgende scherm: Meschien dat jullie er iets mee kunnen ? Edit: Ik wacht liever op een ander oplossing | | V Bewerkt: 1 oktober 2006 door Lampje Reageren
libertycitypc Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Als je denkt dat het aan de kernel32 ligt kun je die via deze link downloaden ik weet alleen niet wat er kan gebeuren als je dit doet op eigen risico!!!!!! http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?kernel32 Reageren
Lampje Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Probleem opgelost Helaas niet door jullie, Toch allemaal bedankt Krijg jij dit probleem ook... Pm me dan voor de oplossing Bewerkt: 1 oktober 2006 door Lampje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.