Flame^ Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Hai, Ik heb vanochtend even heel snel een Ranksysteem filterscriptje in mekaar gedraait, dat ook ranks saved in een .txt file en via een door jouw voorgedefinieerd command kan worden getoond in jouw server. Installatie: - Extract rank.amx en rank.inc in de folder 'Filterscripts' - Extract config.txt en ranks.txt in de folder 'Scriptfiles' - Voeg in de server.cfg 'Filterscripts rank' toe - Start de samp-server.exe LEES ALSJEBLIEFT DE CONFIG.TXT EERST DOOR!!! Download: rank.rarFetching info... Have Fun Reageren
black-blader Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 ik heb geen map scriptfiles moet ik die gewoon aanmaken net zoals de filterscript map ??? alvast bedankt Reageren
kevin software Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 he flame zou ik het aan passen dat admin's het lvl kunnen intellen? (dan maak ik ook wel gelijk een login systeem. Reageren
kevin software Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) he flame zou ik het aan passen dat admin's het lvl kunnen intellen? (dan maak ik ook wel gelijk een login systeem. EDIT: wie kan ff deze verwijderen ik drukte 2X op vezenden srry. Bewerkt: 15 juni 2007 door kevin software Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.