NICKKKKK Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 okee ik weet nu wat ik moet doen met handling maar in die mod bestand zitten ook .txd en .ddf bestanden in waar moet ik die inzetten ?????????????????? Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Nou, om TXD en DDF bestanden te veranderen, heb je de IMG Tool nodig, die je kunt downloaden op de link die ik je net gegeven heb. De IMG Tool voor Vice City en GTA III kun je overigens hier downloaden. Hoe je dan vervolgens de bestanden moet vervangen, kun je zien in dit topic. Veel succes! [Edit] Je had de vraag ook gewoon hier in je ouwde topic kunnen stellen. Een nieuw bericht maak je met Add Reply, dus als je een nieuw bericht wilt maken moet je niet op New Topic klikken, voor het geval je het onbewust deed. Bewerkt: 1 oktober 2006 door Froodooo Reageren
NICKKKKK Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 jaa als ik dat ding wil downloaden moet ik me zelf regestreren dat heb ik geprobeert hij zegt dan er is een email gestuurd bla bla ik heb nog steeds geen mail :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.