Jump to content

Beverly Johnson

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Die foto van haar is alleen te zien in de cutsene in het begin van het spel, als CJ zijn eigen huis binnenloopt, later in het spel kun je hem helaas nergens meer vinden. Op WikiGTA is er trouwens ook een pagina over met een foto van haar, namelijk hier.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Kan niemand de foto van Beverly Johnson iets bewerken dat hij duidelijker wordt.

ik zou hier van graag een beeld hebben dat beetje duidelijker is deze is nogal wazig.

Geplaatst:

Die foto bewerken zodat het een scherper beeld is is onmogelijk, Meschien is er wel een mogelijkheid om scherper beeld te kregen, Voordat je de missie/cutscene krijgt de beeld instellingen van GTA Sa op het hoogst zetten, of dit werkt weet ik niet maar je kan het proberen

Tis eigenlijk geen missie, maar een cutscene. Je ziet 'm wanneer je voor het eerst het Johnson huis in Grove Street betreedt. Zie ook deze pagina.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Eigelijk is het alleen het moment om foto te maken bij gameconsole of zijn er nog meer momenten??

Kan hier iemand antwoord op geven.

>>> Door .Levi.: Gebruik de EDIT knop die je rechtsboven of rechtsonder kunt vinden, ligt eraan welke skin je gebruikt. Geen dubbele posts van jezelf onder elkaar, gebruik hier dus de editknop voor waarmee je je bericht kunt bewerken.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Eigelijk is het alleen het moment om foto te maken bij gameconsole of zijn er nog meer momenten??

Als je er een foto van wilt maken, dan kan het echt alleen tijdens die missie, want in andere missies komt die foto niet meer voor.

Die dubelpost was trouwens niet persé nodig, je had het bericht daarvoor nog maar een half uur geleden geplaatst...

[Edit] Ik kan me herinneren dat de foto niet veel duidelijker is in het spel dan de foto op WikiGTA.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Maar waar kun je nu het beste punt een foto maken begin of einde.

Maar waar kun je nu het beste punt een foto maken begin of einde.

>>> Door .Levi.: Gebruik de EDIT knop die je rechtsboven of rechtsonder kunt vinden, ligt eraan welke skin je gebruikt. Geen dubbele posts van jezelf onder elkaar, gebruik hier dus de editknop voor waarmee je je bericht kunt bewerken. Dit is de laatste waarschuwing.<<<

Bewerkt: door .Levi.

:duh: Volgens mij wil jij echt waarschuwingen krijgen van Moderators of een Admin

Als eerste lees de Regels even door

En de foto kan je natuurlijk het best maken wanneer hij het best in beeld is, maar zoals iemand al zei... Die foto is niet veel scherper dan die op WikiGTA.

Bewerkt: door Lampje
Geplaatst:

De allereerste missie, die start je door in het CJ icoontje te lopen als je een new game hebt gestart.

Geplaatst:

Ik heb nog even een screenshot voor je gemaakt, Niet dat deze veel duidelijker is maar toch:

fotobervely.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...