Jump to content

Beverly Johnson

Recommended Posts

Geplaatst:

Een paar dagen voordat het verhaal van SanAndreas begint. Das maximaal 5 dagen, omdat volgens mij binnen die tijd iemand moet worden begraven. Exacter weten we het niet dacht ik.

Geplaatst:

Ik dacht toch ook ergens in het spel gehoord te hebben van kendl of Sweet, dat ze boos waren op CJ omdat hij niet bij de bagrafenis was

of.... ging dit over de begrafenis van z'n broer

Broer dood = daardoor gaat CJ naar liberty city

Geplaatst:

Ik heb zelf het begin van San Andreas bij een vriend gespeeld. Sweet is kwaad omdat CJ niet op een paar begrafenissen is geweest. Ik had volgens mij iets opgevangen in de trant van:' CJ, waar was je als je we nodig hadden?'

Geplaatst:

Volgens mij was het inderdaad zo dat CJ Los Santos destijds verliet om naar Liberty City te gaan. De directe aanleiding voor dit vertrek was de dood van zijn broertje Brian. De reden dat hij weer terugkwam was de dood van zijn moeder, maar haar begravenis heeft hij helaas gemist. Dit verklaart de boosheid van Sweet waarin hij zegt "waar was je toen we je nodig hadden?".....dus eerst Brian dood --> CJ naar Liberty City en daarna Beverly dood

--> CJ weer terug.

Geplaatst:
Wie begraven ze dan eigenlijk in de missie Sweet and Kendl? Als het niet Beverly is?

In die missie staan ze bij het graf van Beverly.

Volgens mij is de zin 'CJ, waar was je als je we nodig hadden?' ook bedoel over de moeilijke tijden die ze hadden. Later zegt Sweet namelijk ook dat Hij brood stal toen ze niets te eten hadden en mensen beroofde om aan het geld te komen voor een operatie voor Beverly.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Volgens mij was het inderdaad zo dat CJ Los Santos destijds verliet om naar Liberty City te gaan. De directe aanleiding voor dit vertrek was de dood van zijn broertje Brian. De reden dat hij weer terugkwam was de dood van zijn moeder, maar haar begravenis heeft hij helaas gemist. Dit verklaart de boosheid van Sweet waarin hij zegt "waar was je toen we je nodig hadden?".....dus eerst Brian dood --> CJ naar Liberty City en daarna Beverly dood

--> CJ weer terug.

In de eerste cutscene wordt hij pas gebeld als hij op het airport was, met de medeling:

Wassup?

Carl it's Sweet.

Whassup Sweet, what you want?

It's Moms... she's dead, bro.

Terwijl het gesprek in de Introduction heel anders gaat, en hij wordt daar gebeld terwijl hij in een auto zit, en niet op het vliegveld:

CJ, it's your brother.

Okay, what you want?

I think you better come home.

It's about Moms... she's dead, bro.

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)
Wanneer is ze ongeveer overleden?

Toen CJ in liberty city was, en ze is niet zozeer overleden maar vermoord. ik ga niet zeggen door wie want ik weet niet hoe ver jij bent, je moet er zelf maar achterkomen

Gr. Thadcc

Bewerkt: door ThaDcc
Geplaatst:

Wanneer is ze ongeveer overleden?

Toen CJ in liberty city was, en ze is niet zozeer overleden maar vermoord. ik ga niet zeggen door wie want ik weet niet hoe ver jij bent, je moet er zelf maar achterkomen

Gr. Thadcc

Allereerst is het een bump van een maand. Daarnaast is het matige antwoord wat je nu geeft, en wat je zegt is al lang gegeven. Verder, als je vind dat iets een plot bederfd, hoef je dat ook niet te zeggen. Ik denk dat het antwoord op dit topic al wel gegeven is.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...