big smoke Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) is er ook een vlieg school want bij de airport zeggen ze dat je naar een vliegschool kan of moet >>> Door .Levi.: Dit is natuurlijk geen Easter Egg. Bij deze, moved to Gta San Andreas - General.<<< Bewerkt: 1 oktober 2006 door .Levi. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) is er ook een vlieg school want bij de airport zeggen ze dat je naar een vliegschool kan of moet Ja, die is er. Om de storyline uit te spelen, moet je die ook hebben gespeeld. Hier kan je informatie vinden over de vliegschool. Bewerkt: 1 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren
Preddy Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Er is inderdaad een vliegschool in GTA San Andreas te vinden. Deze kan je bezoeken na de missie Verdant Meadows. Voor de locatie ervan, bekijk dit topic. Edit: Zoals te zien was ik te laat... Bewerkt: 1 oktober 2006 door Preddy Reageren
Lampje Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Als toevoeging op de post van Dutchy3010 Hier kan ik de vliegschool vinden: (Klik voor groter) Edit: Preddy was me voor Bewerkt: 1 oktober 2006 door Lampje Reageren
Velaro Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik geef naast Dutchy nog wat informatie: Je kan de flight school beginnen als je deze aircraft graveyard gekocht hebt, dit is na een missie van Toreno: Verdant Meadows. Als je een opdracht voltooid hebt en je hebt een hoger procent gekregen dan vereist dan komt er een beetje flight skill bij. Als je de hele flight school uitgespeelt hebt dan zal de airport je toelaten op het vliegveld en zal je kunnen vliegen. Tevens zal je een beloning krijgen, maar dit hangt ervanaf of je brons goud of zilver hebt. Heb je alles brons krijg je de Rustler. Heb je alles zilver krijg je de Stuntplane. En als laatste; Alles goud krijg je de Hunter. Overige informatie kan je vinden op de pagina die Dutchy gaf, maar dit waren zo de belangrijkste puntjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.