~Mario~ Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Beste forum leden, Kan je met het programma Winzip ook bin bestanden uitpakken? Met winrar kan dit namelijk niet! Bewerkt: 1 oktober 2006 door ~Mario~ Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Nee, met WinZip kan dit helaas niet. De bestanden die je met dat programma kunt uitpakken zijn de volgende: .tar, .gz, .z, .taz, .tgz, .arj, .lzh, .arc, .cab, .zip, .rar. Er is wel een programma waarmee het wel kan, bijvoorbeeld Ultra-ISO (niet gratis, wel een trial), of Daemon Tools (wel gratis). Met één van deze programma's moet het lukken! Reageren
Slydiver Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Een goede nederlandse optie is Alcohol 120% Reageren
ikt Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Met PowerISO kun je als je de .iso hebt ge-added in de .iso browsen, met Alcohol kun je alleen branden dacht ik. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Ik had nog even een vraagje over totaal iets anders, en ik heb niet zo,n zin om een nieuw topic aan te maken, als ik via firefox iets download dan komt de downloadsnelheid wel vooruit, maar de upload snelheid blijft hangen op 0 en soms krijg ik dan te zien dat hij tot hooguit 2.4 kb/s kan komen, wat kan er aan de hand zijn? want zo kan ik wel jaren wachten op 1 klein download bestandje van firefox. Bewerkt: 4 oktober 2006 door ~Mario~ Reageren
Preddy Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Dat ligt denk ik niet zozeer aan FireFox, maar meer aan de site waar je van download + de snelheid van jou internetverbinding. Als het niet aan jou eigen verbinding ligt (dus ook dat je niet al je bandbreedte gebruikt aan een ander programma), is de server waar je van download waarschijnlijk druk bezocht en downloaden er meerdere mensen van die server af. Je zou dit op kunnen lossen door een mirror (andere server met dezelfde download) op te zoeken. Nog een andere oplossing is om een 'download accelerator' te downloaden. Zo'n programma zorgt dat je je downloadsnelheid tot het maximum kan brengen (ligt wel aan de server waar je van download ofc). Reageren
~Mario~ Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Ik gebruik een router en meer weet ik ook niet, ik weet wel toen ik nog geen router en een laptop had dat hij het altijd wel deed. Maar hoe ik dat dan moet oplossen ik heb echt geen flauw idee. Bewerkt: 5 oktober 2006 door ~Mario~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.