Hylkema Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Dit is de 2e keer dat ik iets als dit maak. Heb deze zojuist gedaan. Hoop dat je 't een beetje mooi vind Bewerkt: 1 oktober 2006 door Hylkema Reageren
M4X Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Erg mooi, maar probeer eens Image->Image Size of word de kwaliteit erg slecht als die een stukje kleiner is? Hij moest ongeveer 5 minuten laden bij mij. Maarja, mooi design Rating: 8.5/10 Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Mijn god.. Heb je alles zelf gemaakt of heb je dit van een wallpaper gebruikt. Heb je het zelf gemaakt, dan is dit niet te geloven. Dit is prachtig, kan er echt nie veel op zeggen.. Een 10. Reageren
Froop Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Dit is vanuit een foto gemaakt. Zou ik het origineel mogen zien? Reageren
Hylkema Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Dit soort dingen wil je het liefst zo groot mogenlijk krijgen, anders ziet het er niet uit. Vandaar dat ik voor de 1600×930 ging. Nee het is niet van een wallpaper , ik gebruikte ongeveer 5-10 foto's gemaakt door mensen en maak daarmee een groot plaatje. http://img402.imageshack.us/img402/962/howtomakebv3.jpg Daarna deed ik gewoon de effecten die ik erbij wou (licht op het gebouw, regen, mist). Bewerkt: 1 oktober 2006 door Hylkema Reageren
M4X Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Woow, daarvan die signature gemaakt? Doe dat maar is ff na... Edit: Rating 9.5/10 Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Nogmaals, mijn complimenten. Ik zie inderdaad dat je hem met die foto's in elkaar hebt gestoken. Dat kan je zien aan de rechtertoren. Ergens boven de struikjes zie je inderdaad een lantaarnpaal of 2. Iets waar jij niet kan aan doen, want je hebt tenslotte de foto niet getrokken.. Maar een heel mooi werkje.. Reageren
Hylkema Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Nogmaals, mijn complimenten.Ik zie inderdaad dat je hem met die foto's in elkaar hebt gestoken. Dat kan je zien aan de rechtertoren. Ergens boven de struikjes zie je inderdaad een lantaarnpaal of 2. Iets waar jij niet kan aan doen, want je hebt tenslotte de foto niet getrokken.. Maar een heel mooi werkje.. Hah, was me niet opgevallen, bedankt dat je het zegt. Even editen. done Bewerkt: 1 oktober 2006 door Hylkema Reageren
.Levi. Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Je kunt tegen jezelf zeggen dat je goed kunt inblenden, applaus. Jammer is wel dat de wolken een beetje te uitgerekt zijn. Als ik zo de originele stocks zie dan zijn die nog klein, maar normaal is dat wolkenplaatje heel groot. Want de lucht die ik zie dat is gewoon één plaatje, die er waarschijnlijk niet helemaal op kon dus heb je hem een beetje uitgerekt. Verder vind ik die gebouwtjes achter het bos erg mooi gedaan. Als ik zo de foto bekijk lijkt het niet echt of het verschillende plaatjes zijn, dit is dus goed gedaan. Van een prachtige mooie lucht naar een grauwe regenachtige lucht beneden vind ik erg leuk om te zien. Het begint een beetje op een ghosttown te lijken. Op de toren rechts zie ik een lichteffect van de zon, leuk gedaan, alleen vind de kleur er alleen niet zo bijpassen (niet realistisch). Reageren
Hylkema Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Heb het een beetje aangepast; mist zit nu ook op de huisjes rechts, regenboog en de paal is er uit. Reageren
Lord of War Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Man! Ik schrok ff toen ik je Design met de origineel plaatje vergeleek. Dit is echt prachtig. Hoe je dit hebt gemaakt kan ik me niet voorstellen. Je zult er vast veel werk aan hebben gehad. Alle plaatjes zijn mooi in je Design verwerkt. Je effecten geven een speciaal gevoel, waardoor je een hoog punt behaald. De regen die je toepaste is ook geweldig goed gedaan. Ik vind dit echt een top Design. Ik heb alleen nog maar aan jou deze score gegeven; 10/10 KUTGW(=Keep up the good work ) Reageren
Hylkema Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Niet dat ik er uren aan zat hoor, hooguit een uurtje of 1.5/2 Levi uit alkmaar hè, wij kennen mekaar Bewerkt: 1 oktober 2006 door Hylkema Reageren
.Levi. Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Hmm, jammer Hylkema dat je de huisjes aan de rechterkant met mist hebt bedekt. Ik vond het er namelijk erg leuk uitzien dat juist aan die kant waar de huisjes stonden er zonnig was. Omdat het ook een beetje omhoog gaat die huisjes en ze dichterbij de mooie lucht kwamen zag het er heel mooi uit. Maar als jij het zo beter vindt moet je dat natuurlijk laten, je bent tenslotte zelf de designer van het ontwerp. Reageren
Hylkema Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Hmm, jammer Hylkema dat je de huisjes aan de rechterkant met mist hebt bedekt. Ik vond het er namelijk erg leuk uitzien dat juist aan die kant waar de huisjes stonden er zonnig was. Omdat het ook een beetje omhoog gaat die huisjes en ze dichterbij de mooie lucht kwamen zag het er heel mooi uit. Maar als jij het zo beter vindt moet je dat natuurlijk laten, je bent tenslotte zelf de designer van het ontwerp. Dat mist heb ik gedaan omdat de huisjes aan het rechter kantje veelst te "clear" waren, het zou beter zijn geweest als die huisjes dichterbij stonden, dan had ik ze gewoon laten zien, maar zo vind ik het echt beter. En om even mijn eerste te laten zien (moet toch ergens beginnen ) Bewerkt: 2 oktober 2006 door Hylkema Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.