Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik krijg het egt niet voor elkaar ik heb als eerst gedowngrade oke

daarna deed ik er een 100% savegame in (krijg ik foutmelding van raport verzendenblabla)

heb ik die verwijdert

heb ik een garage editor er in gezet en andere autos in mijn garage gezet loop ik te dichtbij de garage dan

krijg ik foutmelding( zelfde als net)

ik begin egt een beetje genoeg te krijge van het spel terwijl ik die gister heb gekocht ;)

nou jaa als iemand mij ff goed kan helpen egt van het begin tot eind niet van jaa download img tool dan doet ie het want ik weet niet eens hoe die programma werkt

:puh: grdzzzzzzzz nickk :?:?:?:?:?:?:?:?

Geplaatst: (bewerkt)

Leg aub eerst uit wat je nou precies wilt, je wilt dus auto's in het spel zetten als ik het goed begrijp? :?

Als ik jou was zou ik eerst gewoon het spel uitspelen, zonder al die download gevallen, anders is er ook geen lol aan...

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:

Zo te zien heb je dan iets fout gedaan toen je ze installeerde. Of misschien heb je niet goed gedowngrade en werkt die savegame daarom niet. Downgraden kan je doen met deze patch. Na deze patch download je deze savegame en zet je die in je GTA San Andreas User Files map, te vinden in de map 'Mijn documenten'. Als je nu deze savegame start zou het moeten lukken zonder enige problemen. :)

Over die garage editor, lees goed de readme en installeer hem goed. Blijkt dat je alles goed doet en je nog steeds en fout krijgt download je er gewoon een andere; Er zijn er namelijk genoeg te vinden op het Internet en met Google. Heb je nog enige vragen zeg je het maar ! :Y

Geplaatst:

heb ik gedaan ik krijg nog STEEDS foutmelding wtf is er mis met mijn spell :S

okee laat die save game maar zitten oke nu wil ik een andere auto in het spell

wat moet ik allemaal doen wat moet ik downloaden en waar ???

grdzzzz nickkk

Geplaatst:

okee laat die savegames maar zitten ik wil in plaats van een cheeta een fortgt 40 inzetten ik heb de modd gedownload maar wat moetr ik allemaal doen dan

grdzz nick

Geplaatst:

zou ik je er vriendelijk op mogen wijzen niet dubbel te posten, dat is tegen de regels(ik heb het ook niet verzonnen :puh: )

bedankt :cya:

Geplaatst:

Lees de handleiding! Kom je een fout tegen of snap je een bepaalde stap niet leg je probleem dan gedetaileert uit want op deze manier kunnen we je nooit helpen.

Geplaatst:

okee zeg maar i wil een faggio in een gilera runner veranderen ik heb gilera runner als gedownload okee

hoe moet ik dat doen welke bestanden moet ik downloaden voor de scooter in het spel te stoppen

en ik weet wel wat ik moet dien in handling maar niet met de txd en ddf bestanden help mij a u b ik heb wl de

img tool maar ik weet ook niet hoe dat programma werkt kan je me nu wel helpen??

:D

Geplaatst:

jij weet niet wat te doen met de .txd en .dff bestanden?

- download IMG tool 2.0

- open gta3.img (wat meer voertuigen bestanden inzitten en al die dingen zooi)

> te vinden in dit map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models

- druk op toets F2 voor zoekfunctie en typ daar de naaml van de dff en txd in

- gevonden?

> zo ja, extract die eerst om back up te maken

> zo nee, zoek nog eens

- back up gemaakt?

> zo ja, mooi, dan mag jij de bestanden in de IMG tool verwijderen (dff & txd)

> zo nee, jij wilt toch verder? dan loop je kans op CRASH hoog

- klaar met dit zooi, dan voeg jij de gemodde dff & txd in de IMG tool

- commands => archive rebuild en nu een paar seconden wachten

er is zelfs een tutorial te vindne op dit forum!! ;) volgend keer de zoekfunctie voor jij een topic zonder nut te posten

Geplaatst:

okee dan heb ik nog een vraagje he waar in de map staad faggio

alvast bedank grdzz nickk

en nog iets :S als ik ze probeer te verwijderen geeft ie een error aan I/O error 32 :puh:

laat maar het is al gelukt eet dank je wel he :D:D:D

alleen wel waar de faggio staad ;) in de map

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...